کد خبر : 42306

خطیر: آقای حقیقی، در اوج وقاحت خودت را به ناصر حجازی می‌چسبانی


خطیر: آقای حقیقی، در اوج وقاحت خودت را به ناصر حجازی می‌چسبانی

معاون سابق باشگاه استقلال به صحبت‌های علیرضا حقیقی در برنامه تلویزیونی دورهمی درباره درگیری‌اش با او واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، علی خطیر معاون سابق استقلال پس از پخش برنامه دورهمی، با اجرای مهران مدیری وحضور مهمانش علیرضا حقیقی به اتفاقاتی که در این برنامه افتاد و صحبت‌هایی که حقیقی درباره درگیری‌اش با او مطرح کرد واکنش نشان داد.

حقیقی در آن گفت‌وگو، درباره درگیری با خطیر و ماجرای کوبیدن کله‌اش به بینی خطیر در مجموعه ورزشی انقلاب به مهران مدیری مجری برنامه گفت که معاون پیشین استقلال به خانواده‌اش فحاشی کرده و به همین دلیل واکنش این دروازه‌بان فقط هُل دادن خطیر بوده است و البته نمی‌دانسته خطیر معاون باشگاه استقلال است.

خطیر در این باره گفت: برایم جالب است که آقای حقیقی پس از ماه‌ها دعوای حقوقی و حضور در کلانتری و بازداشت چند ساعته و احضار به دادسرا و دادگاه، به یکباره می‌گوید که فقط من را هل داده است و این اتفاق به دلیل فحاشی من به خانواده او بوده است. مهران مدیری درباره سابقه بینی ترکاندن حقیقی و دعوای او با هم تیمی‌اش یعنی شیث رضایی و بعد با بنده سوال کرد، اما حقیقی به راحتی آب خوردن دروغ گفت. من بار‌ها درباره آن درگیری صحبت کردم و لازم نمی‌بینم بیشتر از این حرف بزنم، اما باید چند نکته را بیان کنم.

وی افزود: اولا که در مجموعه ورزشی انقلاب شهود، شهادت دادند که من به ایشان فحاشی نکرده‌ام و به هیچ یک از اعضای خانواده ایشان بی احترامی صورت نپذیرفته است. اصلا مگر ایشان فرصت داد که من حرف بزنم که بعد بخواهم فحش بدهم؟ در عرض کمتر از یک ثانیه به صورت من مشت کوبید و بینی من از شش جا شکست. پزشکان متخصص در بیمارستان و پزشکی قانونی می‌گفتند که امکان داشت من از شدت ضربه، دچار آسیب مغزی شوم. متاسفم که ایشان برای تبرئه دروغ خود، از مادر و خانواده نام می‌برد و شأن و منزلت مقام مادر را زیر سوال می‌برد.

خطیر خطاب به حقیقی ادامه داد: شما پس از شکایت من، بازداشت شدی و ساعت‌ها در بازداشتگاه بودی. لطف قاضی کشیک و جور کردن پول وثیقه از فرودگاه امام، باعث شد شب را در بازداشتگاه به صبح نرسانی. بعد به اتهام توهین به خانواده‌ات از من شکایت کردی که در نهایت من تبرئه شدم. شما به پرداخت ۵۰ میلیون تومان دیه به من محکوم شدی و قاضی علیه‌ات حکم داده و جرمت هم در دادسرا و هم در دادگاه اثبات شده؛ پس چرا روی آنتن تلویزیون دروغ می‌گویی و ادعا می‌کنی که من را هل داده‌ای؟ همان روز قاضى دادگاه هم به شما گفت چه کسی با هل دادن، بینی‌اش از شش جا می‌شکند و خطر ضربه مغزی تهدیدش می‌کند؟ حداقل کمی در دروغگویى تامل می‌کردی؛ چون اگر شما شخصى را هل دهید، از پشت سر به زمین می‌خورد و امکان شکستن بینى وجود ندارد؟! تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب شما را پیگیری حقوقی می‌کنم.

او گفت: همین بس که من از اتهاماتی که به دروغ وارد کردی تبرئه شده ام. حتى مربی‌ات که آن‌روز در صحنه حضور داشت حاضر نشد شهادت دهد که بنده به شما و خانواده‌ات توهین کردم. اما تو انسان دروغگو محکوم شده‌ای و تازه به دادگاه تجدیدنظر هم اعتراض کردی که همین رأی که به نظرم باید سنگین‌تر هم می‌بود، کمتر شود. به زودی دادگاه تجدیدنظر هم تشکیل می‌شود. یک نکته مهم دیگر هم هست: تو اینقدر ضعیف‌النفس هستی که از باشگاه پرسپولیس مایه می‌گذاری و نام این تیم را وسط می‌کشی تا از آن به بهانه ضربه‌ای که به بینی من زدی، ماجرا را استقلالی- پرسپولیسی کنی. در حالی‌که من در یک سالی که در استقلال بودم، هیچ‌وقت به تیم رقیب توهین نکردم و برای این تیم احترام قائل بودم و در باشگاه و تیم پرسپولیس دوستان خوبی دارم.

وی در ادامه گفت: مدت‌ها این گله در دلم مانده بود. برای علیرضا اسدی مدیرعامل سابق نساجی مازندران متاسفم که داعیه اخلاق‌گرایی و پایبندی به مکتب پرویز دهداری را دارد، اما با وجود این همه دروازبان خوب و بااخلاق در فوتبال کشور چنین بازیکن بی‌اخلاقى را براى تیمى که هواداران و مردمان شهرش، که اتفاقاً زادگاه من است، به معرفت و اخلاق شهره هستند استخدام کرده است.

خطیر خطاب به مهران مدیری هم گفت: برای برنامه دورهمی خالى از محتوا و ترویج‌دهنده فرهنگ خشونت و بى‌شعورى متاسفم که چنین شخص بى اخلاقى را به برنامه دعوت می‌کند. هرچند که مدت‌ها است در نحوه انتخاب و حضور مهمانان در این برنامه شایعات فراوان و ناگوارى وجود دارد. دوم اینکه آقاى مدیرى آیا از نگاه شما کوبیدن بینی شخصی و ضرب و جرح وی آن‌قدر سوژه‌ی قشنگی است که بجای گوشزد به مهمان بی‌شرم‌تان طورى طنزگونه این سوال را مطرح می‌کنید که بینندگان حاضر در استودیو برای دماغ ترکاندن دست بزنند و بخندند؟ حال آن‌که می‌توانستید با تذکری این فرهنگ را به میلیون‌ها افرادی که بیننده‌ی برنامه‌ی شما هستند اشاعه نمایید که عذرخواهی به خاطر خشونت نماد شعور و ادب است و نه نشانه‌ی شکستن غرور. بی شک شما در برنامه‌ی دیشب خود می‌توانستید موجب همدلی و دوستی در جامعه و ایجاد فرهنگ صلح و سازش شوید. برعکس نه تنها از این تریبونی که در اختیار دارید به درستی استفاده نکردید بلکه این‌طور القا شد که هرکسی که زور بیشتری دارد و از نام و رسمی در جامعه بر خوردار است و به قول خودشان سلبریتى است می‌تواند به هر فرد دیگری حمله کند ولو اینکه موجب جراحت یا حتی مرگ وی شود. یا حتى در اتفاق چند روز گذشته موجب تحقیر پاکبان محترم گردد و شما با آن ساعتی شاد باشید و بخندید.

معاون پیشین باشگاه استقلال اضافه کرد: آقای مدیری عزیز؛ هر کدام از کسانی که برای مهمان برنامه‌ات دست می‌زدند، می‌توانستند یکی از قربانیان حمله او با کله به بینی باشند. در ضمن اگر شخصى بر صورت عزیز شما بکوبد و وی را مجروح نماید آیا باز هم شما او را به دورهمی دعوت می‌کنید و از او می‌خواهید خلاصه داستان قلدری خود را تعریف کند تا همه مردم ایران با هم بخندند؟ اگر این‌ها الگو جامعه و جوانان هستند اگر این‌ها سلبریتی هستند پس تختی و امثال تختى که بودند؟

او ادامه داد: دوست نامحترم، در اوج وقاحت خودت را به ناصر حجازی می‌چسبانی، شرم نمی‌کنی برای اینکه خودت را در نظر افکار عمومی و در جایگاه قانون تبرئه کنی. از مادرت و هواداران پرسپولیس به دروغ مایه می‌گذاری؟ حداقل مثل یک مرد می‌آمدی و می‌گفتی من این کار کردم، اشتباه کردم و معذرت می‌خواهم. اصلا معذرت هم نمی‌خواهم، ولی این وجود را دارم که پای اشتباه خودم بایستم. مطمئنا اگر جریمه قانون کفایت این ظلم و این عمل اشتباه شما را ندهد، خیلی زود کائنات جواب این عمل شما را خواهد داد و آن زمان خیلی دیر نخواهد بود.

معاون سابق استقلال در پایان گفت: من واقعا برای صداوسیما متاسفم. در آستانه ماه خدا، ترویج خشونت، تمسخر دیگران و دروغ گفتن سرلوحه یک برنامه لوده و بى‌محتوا شده است. حالا هم دروغ‌ها و تشویش‌ها و نشر اکاذیب مهمان برنامه را پیگیری حقوقی می‌کنم و مثل شکایت قبلی کوتاه نمی‌آیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها