کد خبر : 42268

پرسپولیس در مورد پول انتقال بیرانوند شفاف سازی کرد

پرسپولیس در مورد پول انتقال بیرانوند شفاف سازی کرد

باشگاه پرسپولیس با انتشار نامه این باشگاه به آنتورپ بلژیک درباره بیرانوند تاکید کرد که مدیران پرسپولیس هیچ تصمیمی برای انتقال پول رضایت نامه علیرضا بیرانوند به گابریل کالدرون را نداشته اند.

به گزارش ورزش سه، از صبح دیروز شایعات بسیار زیادی پیرامون قسط دوم مبلغ رضایت نامه علیرضا بیرانوند به وجود آمد و البته چند ساعت بعد، حالا این باشگاه پرسپولیس است که با انتشار سندی دقیق، ادعای برخی رسانه‌ها را تکذیب کرده است. ادعا این بود که مدیران پرسپولیس درخواست داشته اند تا آتتورپ بلژیک قسط دوم رضایت نامه (200 هزار دلار) را به حساب شخصی گابریل کالدرون پرداخت کند که در بین پرونده های فوری پرسپولیس در فیفا نیستند.

این ادعا با تائید از سوی مشاور مدیرعامل سابق پرسپولیس محمدحسن انصاری‌فرد نیز روبرو شد و او نیز این پرسش را مطرح کرد که چرا باوجود بدهی های مختلف دیگر در فیفا و همچنین پرداختی پایین به بازیکنانی از جمله بشار رسن، چرا باید این مبلغ صرف گابریل کالدرون شود؟

صحبت های مشاور انصاری فرد با واکنش روابط عمومی پرسپولیس نیز مواجه شد و آن ها درخواست پرسپولیس برای واریز رضایت نامه بیرانوند به کالدرون را ادعایی اشتباه خواندند. اما حالا پرسپولیسی ها انتشار نامه ای که روز 16 فروردین به آنتورپ ارسال کرده‌اند، این شایعات را تکذیب کرده‌اند.

پرسپولیس در این نامه از آنتورپ خواسته که شرایط این تیم تغییر کرده و مبلغ 200 هزار دلار به عنوان قسط دوم را به شماره حساب جدید این باشگاه واریز کند. باشگاه پرسپولیس در این باره اعلام کرده: درخواست تغییر شماره حساب در قرارداد به دلیل معرفی یک نماینده جدید برای دریافت های آتی به دلیل قطع همکاری با شرکت صرافی قبلی است که مبالغ ارزی خارج از کشور به حساب آن واریز ‌شده است.

در پایان اطلاعیه سرخ ها آمده است: در پایان نیز اعلام می شود در راستای شفاف سازی مالی که از اصلی ترین اهداف مدیریت جدید باشگاه است، هر گونه دریافتی و پرداختی به صورت شفاف از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد تا هواداران، بازیکنان و سایر افراد مرتبط در جریان کامل تبادلات مالی باشگاه قرار داشته باشند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها