کد خبر : 42257

جواب محترمانه نیازمند به واسطه‌های پرسپولیس


جواب محترمانه نیازمند به واسطه‌های پرسپولیس

سنگربان سپاهان به صورتی محترمانه جواب پیشنهاد واسطه‌های پرسپولیس داده و گفته است: من با سپاهان اصفهان قرارداد دارم، اما پیشنهاداتی هم از اروپا به دستم رسیده و اگر بخواهم از تیم فعلی خودم جدا شوم دوست دارم به اروپا بروم.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد بسته و فصل آینده را در این تیم اروپایی توپ خواهد زد. یکی از دغدغه‌های اصلی یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده پیدا کردن جانشین خوب برای علیرضا بیرانوند است. سرمربی جوان پرسپولیس معتقد است که بوژیدار رادوشوویچ گرچه یک دروازه‌بان کم اشتباه است، اما بدون رقیب نمی‌تواند موفق ظاهر شود و عمده دلیل عملکرد مناسب او رقابت با علیرضا بیرانوند بوده است. یحیی گل‌محمدی و داوود فنایی، مربی گلر‌های پرسپولیس اعتقاد زیادی به سبک بازی پیام نیازمند داشته و هردو او را در کنار علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران می‌دانند. از طرفی به یحیی گل‌محمدی و پرسپولیسی‌ها خبر داده‌اند پیام نیازمند در قراردادش با سپاهان اصفهان بندی گنجانده است که می‌تواند ازاین تیم جدا شود.

شاید همین خبر داشتن بند فسخ قرارداد باعث شده است که واسطه‌های باشگاه پرسپولیس سیگنال‌هایی برای پیام نیازمند ملی‌پوش ارسال کنند. در همین ارتباط شنیدیم این گلر بی‌حاشیه و خوش‌اخلاق به صورتی محترمانه جواب پیشنهاد واسطه‌های پرسپولیس داده و گفته است: «من با سپاهان اصفهان قرارداد دارم، اما پیشنهاداتی هم از دو کشور پرتغال و بلژیک به دستم رسیده است و اگر بخواهم از تیم فعلی خودم جدا شوم دوست دارم به اروپا بروم.»

به نظرمی رسد یحیی گل‌محمدی از همین حالا باید دنبال دروازه‌بان دیگری غیر از پیام نیازمند برای جانشینی علیرضا بیرانوند باشد. یحیی گل‌محمدی به درستی می‌داند قهرمانی‌های پرسپولیس در سه سال گذشته چقدر مدیون داشتن یک گلر چیره‌دست همچون علیرضا بیرانوند بوده است. پرسپولیس به گواه کارشناسان فوتبالی شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم بود، اما به دلیل نداشتن دروازه‌بان و خط دفاع مطمئن جام را به استقلال خوزستان واگذار کرد تا عبدا... ویسی پس از قهرمانی ضمن تعریف و تمجید ازفرناندو دخسوس بگوید: «داشتن دروازه‌بان خوب از پدر و مادر خوب هم واجب‌تر و بهتر است!»

برانکو، اما بلافاصله پس از اتمام لیگ پانزدهم با علیرضا بیرانوند ملی‌پوش قرارداد بست و او را به پرسپولیس آورد تا سه قهرمانی پشت‌سرهم را با هوادارانش جشن بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها