کد خبر : 42247

برگ جدید سپاهان برای نقض رای بازی پرسپولیس

برگ جدید سپاهان برای نقض رای بازی پرسپولیس

معاون حقوقی باشگاه سپاهان گفت: فیلم‌های جدیدی به نمایش گذاشتیم و امیدواریم رای صادره نقض شود.

به گزارش فارس، حلاجی پس از نشست کمیته استیناف اظهار داشت: این بازی در نتیجه لیگ مؤثر است، تیم سپاهان تمام توانش را برای دفاع انجام داده است. امیدواریم رای بدوی نقض شود و بازی مجدد تکرار شود.

وی در خصوص وجود ادله برای نقض رای قبلی عنوان کرد: بله ادله وجود دارد، فیلم‌های جدیدی در جلسه ارائه شد و باید صبر کنیم تا نتیجه را اعلام کنند. 

معاون حقوقی باشگاه سپاهان در خصوص اظهارات مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص نداشتن ادله جدید، گفت: فیلم‌های جدیدی وجود داشت که به نمایش گذاشتیم و اجازه دهید تا آنها مورد قضاوت قرار گیرند. 

حلاجی در خصوص نبود اراده از سوی تیم پرسپولیس برای برگزاری بازی، تاکید کرد: ما در مورد تیم خودمان صحبت می‌کنیم، بحث قوه قاهره و اضطراری بودن شرایط به ما تحمیل شده است و بعد از رفع قوه قاهره ما خودمان را به ورزشگاه رساندیم و حاضر به انجام مسابقه بودیم. متاسفانه اتفاقاتی افتاد.اعتقاد داریم که وقت را باید تمدید می‌کردند و اجازه بازی صادر می‌شد. شرایط ماده 12 آئین‌نامه برگزاری مسابقات کامل رعایت نشده است.

وی در خصوص اینکه اگر رای کمیته انضباطی نقض نشود، باشگاه سپاهان چه تصمیمی خواهد گرفت، عنوان کرد: امیدواریم همین جا رای صادر شود و رای مورد اضطرار در همین جا نقض شود و باید منتظر باشیم تا رای صادر شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها