کد خبر : 42183

بی‌توجهی پرسپولیس به نامه استوکس ؛ دردسر جدید مهاجم فراری برای سرخ ها؟

بی‌توجهی پرسپولیس به نامه استوکس ؛ دردسر جدید مهاجم فراری برای سرخ ها؟

با اینکه استوکس در نامه‌اش طوری وانمود کرده که هیچ مشکلی میان او و پرسپولیس نیست، اما بی‌توجهی پرسپولیس به نامه او می‌تواند در ادامه برای سرخ‌ها دردسرساز شود.

به گزارش پارس فوتبال ، با اینکه عنوان شده بود پرسپولیسی‌ها قرار است در اقدامی کم‌سابقه در یک پرونده خارجی پیروز از میدان خارج شوند، اما اخباری که در این یکی‌دو روز پیرامون قرارداد استوکس به بیرون درز می‌کند، این نگرانی را ایجاد کرده که باز هم سرخ‌ها باید بابت قراردادهای غیرحرفه‌ای و نداشتن رفتار مناسب، با ضرر مالی مواجه شوند.

آن‌طور که شنیده می‌شود، مهاجم ایرلندی که ۱۵۰هزار دلار نیز تاکنون دریافت کرده، فارغ از تمام اتفاقاتی که در این چند هفته گذشته رخ داده، در نامه‌ای به باشگاه ضمن تشکر از همکاری باشگاه با خودش به‌خاطر مرخصی، از آنها خواسته که مطابق قرارداد، بخش دوم قرارداد را به حسابش واریز کنند.

گفته می‌شود استوکس قصد دارد با این نامه‌ها سندسازی خود را برای اینکه فیفا را متقاعد کند و در این پرونده مثل جریان تراکتور پیروز شود، آغاز کرده است.

جهت پرونده به کدام سمت منحرف می‌شود؟

طبق مستندات و اقدامات اخیر استوکس به‌نظر می‌آید او قصد دارد طوری وانمود کند که یحیی گل‌محمدی به او مرخصی داده و البته مدت این مرخصی بیشتر از یک روز بوده است. بعد هم او به‌دلیل شیوع ویروس کرونا از سفر به ایران صرف‌نظر کرده است. البته او در بخشی از نامه‌هایش به این موضوع اشاره کرده که به‌دلیل مشکلات هواپیمای اوکراینی در ایران، پروازی برای رساندن خودش به تمرینات پرسپولیس پیدا نکرده است.

مدارک قابل‌توجهی که سرخ‌ها دارند

در زمان مدیریت انصاری‌فرد در پرسپولیس اقدامات لازم جهت اینکه به این بازیکن بهانه‌ای برای ارائه به فیفا داده نشود انجام شد که می‌توان به نامه‌های متعدد به این بازیکن برای بازگشت به ایران و تهیه بلیت برای زمان پایان مرخصی‌اش اشاره کرد. البته جالب است بدانید که در یک مرحله، مدیر برنامه‌های ایرانی این بازیکن برای نشان دادن حسن‌نیت خود به باشگاه، با هزینه شخصی برای استوکس بلیت بازگشت به ایران را تهیه کرد که البته باز هم نتوانست او را به تمرینات سرخ‌ها برگرداند، اما یک مدرک خوب به مدارک پرسپولیسی‌ها برای پیروزی در این پرونده اضافه کرد.

نامه‌هایی که فعلا متوقف شده است

در زمان مدیریت قبلی باشگاه جلسه‌ای برگزار شد که در این جلسه انصاری‌فرد، حسین قدوسی، مهدی خواجه‌وند و مدیر برنامه‌های ایرانی استوکس حضور داشتند و مقرر شد هر سه‌روز یکبار به این بازیکن ایمیلی ارسال شود و به او اخطار دهند که به قراردادش پایبند بوده و در تمرینات حضور پیدا کند. حتی قرار بر این شد که رونوشتی از این ایمیل‌ها برای مدیر برنامه‌های این بازیکن هم ارسال شود تا هیچ مشکلی پرسپولیس را در آینده تهدید نکند، اما بد نیست بدانید با وجود اینکه مهدی خواجه‌وند هنوز معاون حقوقی باشگاه است و در محل کارش حضور دارد، روند ارسال این نامه‌ها به استوکس متوقف شده تا دود اختلافات مدیریتی به چشم پرسپولیس برود.

راه‌حل پرسپولیس چیست؟

با اینکه استوکس در نامه‌اش طوری وانمود کرده که هیچ مشکلی میان او و پرسپولیس نیست، اما بی‌توجهی پرسپولیس به نامه او می‌تواند در ادامه برای سرخ‌ها دردسرساز شود. در شرایط فعلی نامه او به پرسپولیس به‌منزله حق‌به‌جانب بودن استوکس نیست و سرخ‌ها در شرایط کنونی باید پاسخ این ایمیل را داده و به او تاکید کنند که او بعد از مرخصی ۲۴ساعته به ایران بازنگشته و عدم حضورش در ایران به بهانه‌های واهی موردقبول باشگاه نیست، چراکه او تنها خارجی حاضر در ایران نبوده و باید با حرفه‌ای‌گری در زمان مقرر خودش را به تمرینات می‌رساند. البته ظاهرا مدیران این روزهای پرسپولیس بنابر دلایلی نامعلوم اهمیت چندانی به موضوع قرارداد استوکس با پرسپولیس نمی‌دهند که ممکن است بهانه خوبی به این بازیکن بدهد.

انصاری‌فرد قرارداد استوکس را منتشر می‌کند؟

از گوشه‌وکنار شنیده می‌شود انصاری‌فرد چندان به اتفاقات باشگاه درخصوص پرونده استوکس خوش‌بین نیست و حتی به اطرافیانش این موضوع را گوشزد کرده که اگر مطمئن شود دست‌هایی در کار است که او و همکارانش را مورداتهام قرار دهد، قطعا عکس قرارداد استوکس را منتشر می‌کند تا هواداران بدانند قرارداد سفت و سختی با این بازیکن بسته شده و اگر مشکلی درمورد قرارداد این بازیکن با سرخ‌ها به وجود بیاید، از گردن او و همکارانش ساقط است. البته شاید هم مشخص شود قرارداد این ایرلندی آن‌قدرها هم که می‌گفتند، سفت و سخت نبوده است!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها