کد خبر : 42169

تیپ و گریم متفاوت پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی (عکس)

تیپ و گریم متفاوت پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی (عکس)

سریال طنز زیرخاکی با بازی پژمان جمشیدی قرار است در ماه مبارک رمضان امسال از شبکه یک پخش شود.

زیر خاکی، سریال طنزی است که نقش اول مرد به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است. گوهر خیراندیش، نادر فلاح، ایرج سنجری، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و هادی حجازی‌فر دیگر بازیگران آن هستند.

جلیل سامان که کارگردان این سریال است، آخرین بار رمضان ۹۶ سریال «نفس» را روی آنتن شبکه سه سیما آورد که موضوعی اجتماعی_انقلابی داشت و حالا پس از غیبت دوساله تصمیم گرفته تا با یک سریال طنز به شبکه یک سیما بازگردد. پژمان جمشیدی هم که طی این سال‌ها حضور چندانی در تلویزیون نداشته و معمولا در حالا پولسازی برای گیشه‌های سینما بوده تصمیم گرفته تا بار دیگر با یک سریال دیگر به تلویزیون برگردد. هادی حجازی‌فر نیز که یکی دیگر از بازیگران این سریال است به تازگی در سریال«دوپینگ» نقش آفرینی کرده او تمام این سال‌ها بیشتر درگیر بازی در فیلم‌های سینمایی بود و آخرین کار سینمایی او نیز«آتابای» نیکی کریمی است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می‌شود. این سریال با موضوع تحولات کشور در اواخر دهه ۵۰ تلاش دارد یک کمدی فاخر را به نمایش بگذارد. این مجموعه همچنین به نحوه مبارزه مردم پیش از انقلاب توجه خاص دارد.

پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی

پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها