کد خبر : 42167

سرمربی فروخته شده به پرسپولیس پس گرفته می شود؟

سرمربی فروخته شده به پرسپولیس پس گرفته می شود؟

آیا ممکن است با ادامه مشکلات مالی پرسپولیس و عدم توان پرداخت حق فسخ قرارداد یحیی گل محمدی با شهرخودرو، این مربی به تیم مشهدی بازگردد؟

به گزارش خانه فوتبال، شهر خودرو از پرسپولیس گله‌مند است به این خاطر که بابت جذب یحیی گل‌محمدی حق و حقوق این تیم را پرداخت نکرده است. از سویی وعده مشخصی هم برای پرداخت این بدهی به شهر خودرو‌هایی داده نشده و حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو به این نکته هم اشاره کرد که نبی تماسی با او نداشته است.

حمیداوی در بخشی از گلایه‌های خود گفته است: «در قانون تجارت آقای نبی می‌توانست جواب ندهد. من با او تماسی نگرفتم البته به قول امیر قلعه‌نویی این سؤال بیات شده تا الان پرسپولیس هیچ اقدامی برای پرداخت بدهی‌اش انجام نداده و از مدیران پرسپولیس گلایه‌مند هستم. گفته‌اند شنبه این پول را پرداخت می‌کنیم ظاهراً تقویم پرسپولیس شنبه ندارد! متأسفانه هیچ پاسخی از پرسپولیس نگرفتیم.»

با این حال باشگاه شهر خودرو برنامه‌ای برای بازگرداندن یحیی گل‌محمدی به مشهد ندارد. به واقع از نگاه این باشگاه مربی فروخته شده پس گرفته نمی‌شود! تا جایی که مالک باشگاه شهر خودرو در این باره گفته است: «قرارداد او جاری شده و برگرداندن گل‌محمدی صحت ندارد. ما تا آخرین ریال بدهی‌مان را از باشگاه پرسپولیس می‌گیریم.»

طبیعتاً عدم پرداخت بدهی باشگاه شهر خودرو از سوی باشگاه پرسپولیس به خاطر ناتوانی مالی است. از سویی باید به باشگاه شهر خودرو حق داد که گله‌مند باشد، چون مربی خود را در بهترین موقعیت زمانی در اختیار پرسپولیس قرار داد و بی‌تعارف بعد از این جابه‌جایی پرسپولیس در لیگ برتر بهتر شد، اما شهر خودرو دیگر آن جذابیت گذشته را ندارد. متأسفانه در فوتبال ایران بعد از جابه‌جایی بازیکن و مربی وعده‌های مالی عملی نمی‌شود یا این کار اینقدر با تأخیر انجام می‌شود که لوث می‌شود! البته اگر باشگاه شهر خودرو پیش از صدور رضایتنامه یحیی گل‌محمدی از باشگاه طلب پول می‌کرد و اذعان می‌داشت در صورت عدم پرداخت پول رضایتنامه این مربی را صادر نخواهد کرد شاید باشگاه از زیر سنگ هم که بود خواسته‌های مالی شهر خودرو را برآورده می‌کرد. در این برهه از زمان اخلاقی این است که پرسپولیس با شدت و حدت بیشتری در پی برآورده کردن تعهدات خود نسبت به باشگاه شهر خودرو باشد چرا که از مربی این تیم در حال استفاده است. این پرونده اگر سرانجام ناخوشی داشته باشد بدون شک در ادامه مسیر کمتر تیمی به مربی اش برای حضور در یک تیم دیگر رضایتنامه می‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها