کد خبر : 42122

از ۸ میلیارد انسان هنوز کسی قهرمانی پرسپولیس در آسیا را ندیده!


از ۸ میلیارد انسان هنوز کسی قهرمانی پرسپولیس در آسیا را ندیده!

پیشکسوت تیم استقلال به خبرورزشی گفت: پرسپولیسی‌ها اگر اینقدر عشق جام هستند، می‌توانیم از منیریه برایشان جام بخریم و تقدیم‌شان کنیم.

به گزارش خبرورزشی، محمد نوری، پیشکسوت تیم استقلال خطاب به پرسپولیسی‌هایی که از حالا برای پوکر کردن در قهرمانی لیگ برتر نقشه کشیده‌اند، گفت پوکر کردن زمانی ارزش دارد که وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون و دیگر مقامات کنار دست‌تان ننشسته باشند. متن پرسش و پاسخ با این استقلالی دو‌آتشه در ادامه می‌آید.

جلسه اخیرتان با مدیرعامل جدید استقلال چطور بود؟

جلسه مثبتی بود! آقای سعادتمند خیلی مُصر بودند تا در وهله اول بدهی‌های باشگاه استقلال تسویه شود. نگران طلب طلبکاران بود که در این ماه‌ها و سال‌ها پا روی گلوی باشگاه گذاشته‌اند و معتقد بود باید هرچه زودتر استقلال را از زیر چنین فشار کمرشکنی رها کرد.

بحث خاص دیگری مطرح نشد؟

آقای سعادتمند تأکید داشت با اختیار تام در باشگاه استقلال مشغول شده و وزارت ورزش هیچ دخل و تصرفی در کارش نخواهد داشت! فکر می‌کنم همه ما باید به او کمک کنیم تا در استقلال موفق شود. اتفاقاً شخصاً به ایشان گفتم کار بسیار سختی را پذیرفته است.

قرار است از پیشکسوتان حمایت شود؟

از نقاط مثبت آقای سعادتمند نگاه ویژه او به پیشکسوتان و استفاده از تجارب و توانمندی‌های آنهاست. او معتقد بود اتاقی که برای کمیته در باشگاه تعیین شده در شأن پیشکسوتان نیست و باید بزرگتر باشد.

چرا پرسپولیسی‌ها معتقدند لیگ باید همین‎جا با قهرمانی آن‌ها تمام شود؟

چون همه چیز در این فوتبال و ورزش پشت آنهاست. وقتی در این سال‌ها وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همه کمیته‌هایش همه جوره حق استقلال را خوردند و باعث شدند این باشگاه در اوج نیازمندی به ستاره‌هایش آن‌ها را به باشگاه‌های خارجی بفروشد و از بازیکن خالی شود، طبیعی است که پرسپولیسی‌ها هوس می‌کنند یک جام دیگر هم داشته باشند.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

نمونه بارزش هم این بازی آخر پرسپولیس - سپاهان! دیدید چطور ۳ امتیاز الکی به پرسپولیس تقدیم شد؟ حالا ببینید همان ۳ امتیاز در هفته پایانی، کجا و چطور به کمک این تیم می‌آید. تیمی که نتوانست در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر جام قهرمانی آسیا را بگیرد، قطعاً در این زمینه کمبود شدیدی احساس می‌کند. از ۸ میلیارد انسان هنوز کسی قهرمانی پرسپولیس در آسیا را ندیده است. استقلال دو جام آسیایی دارد ولی پرسپولیسی‌ها چیزی از این بابت ندارند که به آن بنازند.

اما پرسپولیسی‌ها معتقدند با قهرمانی در لیگ نوزدهم پوکر می‌کنند.

پوکر کردن که ایرادی ندارد! مهم این است که تیمی بتواند خودش این کار را بکند. پرسپولیسی‌ها اگر اینقدر عشق جام هستند، می‌توانیم از منیریه برایشان جام بخریم و تقدیم‌شان کنیم. طرفداران این تیم هم ناراحت نباشند تا ۱۴۰۰ که این وزارتخانه با این افراد بر مسند کار هستند، تیم‌شان باز هم جام خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها