کد خبر : 42019

به خودتان زحمت ندهید جام برای پرسپولیس است!

به خودتان زحمت ندهید جام برای پرسپولیس است!

سیامک نعمتی، هافبک تیم پرسپولیس به خبرورزشی گفت: دور از انصاف است که در صورت تعطیلی لیگ پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی نکنند.

به گزارش خبرورزشی، سیامک نعمتی یکی از بهترین‌های پرسپولیس در دوره حضور برانکو بود ولی امسال و با آمدن کالدرون و بعد از آن یحیی گل‌محمدی اکثراً نیمکت‌نشین بود. گ

ولی حالا سیامک از انگیزه بالای خود برای پس گرفتن جایگاهش در ترکیب ثابت پرسپولیس صحبت می‌کند. با سیامک که به شدت دلتنگ فوتبال و هواداران پرسپولیس شده گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

 

سیامک در این روز‌های قرنطینه چه می‌کنی؟

مدت زیادی است که در خانه حضور دارم، فکر می‌کنم از یک ماه هم گذشته که قرنطینه هستم. تمرینات اختصاصی خودم را دنبال می‌کنم و البته با کادر فنی هم در تماس هستم تا از بقیه عقب نیفتم.

واقعاً روز‌های سختی را می‌گذرانیم و نمی‌دانم این چه مریضی است که به جان مردم افتاده و خیلی‌ها را از بین برده است. فقط امیدوارم هرچه زودتر این بیماری منحوس نابود شود و زندگی‌ها به حالت عادی برگردد.

معلوم است حسابی دلتنگ فوتبال شدی؟

واقعاً همین‌طور است. این روز‌ها خیلی سخت می‌گذرد. ما که به‌طور حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنیم عادت به تمرین و مسابقه داریم و شغل ما به حساب می‌آید به همین دلیل دوری طولانی از آن به لحاظ روحی ما را به‌هم می‌ریزد. البته بیشتر از هر چیزی دلتنگ بازی‌های پرسپولیس و دیدن هواداران هستم. شاید باورتان نشود ولی دلم برای دیدن طرفداران پرسپولیس لک زده است.

فکر می‌کنی با این اوضاع بازی‌ها دوباره آغاز شود؟‌

نمی‌دانم. هنوز به ما چیزی اعلام نکردند که بازی‌ها دوباره شروع می‌شود یا خیر. سلامتی مردم، بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل مسابقات قطعاً خیلی مهم است به همین خاطر فکر می‌کنم اکثر کشور‌ها منتظر هستند تا فیفا تکلیف ادامه لیگ‌ها را مشخص کند. به نظرم ما هم باید از فیفا تبعیت کنیم، چون شرایط تعطیلی لیگ‌های فوتبال در همه جای دنیا یکسان است.

تیم‌های رقیب شما در لیگ برتر معتقدند بدون معرفی تیم قهرمان باید بازی‌ها تعطیل شود. نظر تو چیست؟

اینکه نمی‌شود همین‌طوری و به همین سادگی لیگ را تعطیل کرد بدون اینکه تیمی را به عنوان قهرمان اعلام کنند. تیم ما کلی زحمت کشیده که الان با ١٠ امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ است. دور از انصاف است که در صورت تعطیلی لیگ پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی نکنند. ما آنقدر تیم خوبی داریم و قدرتمندیم که رقبا زورشان به ما نمی‌رسد به همین دلیل دست به هر کاری می‌زنند تا ما قهرمان نشویم ولی هر اتفاقی بیفتد جام در پایان فصل مال ما خواهد بود و به امید خدا و حمایت هواداران پوکر قهرمانی می‌کنیم. فقط من یک نگرانی دارم.

چه نگرانی؟

اینکه اگر بازی‌ها بدون تماشاگر ادامه پیدا کند نمی‌توانیم هواداران‌مان را ببینیم و این دلتنگی بیشتر خواهد شد.

چند روز پیش جشن تولد ٢٦ سالگی‌ات را برگزار کردی، بزرگترین آرزوی سیامک نعمتی در سالروز تولدش چه بود؟

واقعاً از ته‌دلم آرزو کردم کرونا نابود شود و بتوانیم مثل قبل در کنار هم زندگی کنیم.

آرزوی فوتبالی نکردی؟

چرا خب آرزوی فوتبالی‌ام قطعاً موفقیت و گرفتن جام به همراه تیم محبوبم پرسپولیس است. امیدوارم با پوکر قهرمانی جواب محبت هوادارانی که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند را بدهیم.

تو فصل قبل یکی از مهره‌های ثابت پرسپولیس بودی ولی امسال کمتر در ترکیب اصلی به میدان رفتی. دلیلش چه بود؟

بله خب همان‌طور که گفتید من در فصل گذشته در اکثر دیدار‌ها فیکس بودم ولی در این فصل با آمدن کادر فنی جدید شرایط تغییر کرد و سرمربی تصمیم گرفت از نفرات مدنظر خودش در ترکیب ثابت استفاده کند که طبیعی است و من هم هیچ‌وقت اعتراضی نکردم. ضمن اینکه من در این فصل چند بار مصدوم شدم و تا می‌خواستم به شرایط ایده‌آل برگردم مصدومیت این اجازه را نمی‌داد. ولی در این مدت خیلی تمرین کردم و به‌نوعی بمب انگیزه هستم تا در صورت آغاز بازی‌ها بیشتر به تیمم کمک کنم و بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم.

در چند روز اخیر شایعاتی مربوط به جدایی تو از پرسپولیس به گوش رسید. چقدر این موضوع جدی است؟

واقعیت این است که من اصلاً به جدایی از پرسپولیس فکر نمی‌کنم و نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید. من در حال حاضر تمام تمرکزم روی تمریناتم است تا بتوانم با شروع بازی‌ها به تیمم کنم. مطمئن باشید به هیچ چیزی جز پرسپولیس فکر نمی‌کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها