کد خبر : 41994

مدافع سپاهان دوست دارد استقلالی شود اما ...

مدافع سپاهان دوست دارد استقلالی شود اما ...

مدافع چپ زرد‌پوشان دوست دارد در استقلال بازی کند ولی موانع زیادی پیش‌روی او قرار دارد.

به گزارش خبرورزشی، سعید آقایی پیش از شروع لیگ نوزدهم گزینه جدی استقلال برای دفاع چپ بود، اما درخواست بالای سپاهانی‌ها برای پول رضایتنامه او، این انتقال را منتفی کرد.

سپاهانی‌ها برای رضایتنامه مدافع چپ‌شان از استقلال ۲ میلیارد تومان درخواست کردند که استقلالی‌ها را از خرید آقایی پشیمان کرد، اما در پایان این فصل قرارداد آقایی با سپاهان تمام می‌شود و او می‌تواند تیم آینده اش را انتخاب کند. از همبازی‌های سعید شنیدیم دوست ندارد در سپاهان بماند و با قلعه‌نویی هم به مشکل خورده و حتی قصد داشت نیم‌فصل از جمع زردپوشان جدا شود، اما این تفکر که نباید اجازه قوی شدن به رقبای سپاهان داد، باعث ماندن آقایی شد و حالا او در پایان فصل آزاد می‌شود و باید دید کدام تیم‌ها خواهان جذب او هستند.

سعید آقایی در فضای مجازی جنگ لفظی شدیدی با هواداران پرسپولیس به وجود آورد و با اینکه پرسپولیس برای فصل بعد دفاع چپ می‌خواهد، این انتقال دور از ذهن است. تراکتور و استقلال هم دیگر مشتریان سعید هستند، اما او دوست دارد در استقلال بازی کند ولی موانع زیادی پیش‌روی او قرار دارد. استقلال در حال حاضر دو دفاع چپ آماده دارد، اما می‌گویند آبی‌های تهرانی اجازه تمدید قرارداد خارجی‌ها را ندارند و علاوه بر آن با این بدقولی‌های اخیر احتمال جدایی میلیچ بالاست و در آن زمان سعید شانس آبی‌پوش شدن دارد.

تنها مشکل جدی پیش‌روی آقایی، احتمال همکاری قلعه‌نویی و استقلال در فصل آینده است که رابطه خوبی با او ندارد و اگر این موانع سد راه مدافع چپ ملی‌پوش سپاهان نشود آقایی را فصل بعد با پیراهن استقلال می‌بینیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها