کد خبر : 41987

تیم های قطری و اماراتی به دنبال هر دو مهاجم گلزن استقلال

تیم های قطری و اماراتی به دنبال هر دو مهاجم گلزن استقلال

شرایط مالی استقلال به گونه‌ای است که اگر نتواند درآمدزایی کند، تابستان امسال باید روی فروش مهره‌های مطرح خود به عنوان یکی از راه‌های کسب پول حساب باز کند.

به گزارش خبرورزشی، با توجه به وضعیت موجود استقلال، احتمال کاهش درآمد باشگاه‌ها بسیار زیاد است. از طرف دیگر، بعید به نظر می‌رسد که فعلاً بتوان روی پول حاصل از بلیت‌فروشی هم حساب ویژه‌ای باز کرد، چون مسابقات حتی در صورت تداوم، در ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر برگزار می‌شود.

در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است که چند بازیکن مطرح نظیر شیخ دیاباته و مهدی قایدی به عنوان گزینه‌های مورد نظر برای فروش مورد توجه قرار بگیرند به دلیل آنکه در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌اند. البته بدون شک فروختن آن‌ها آخرین راهکار مدیران استقلال برای درآمدزایی تلقی می‌شود به دلیل آنکه خودشان می‌دانند اگر تیم بدون این دو بازیکن دچار افت شود هواداران استقلال هرگز آن‌ها را نخواهند بخشید.

قرارداد جدید

البته حتی اگر فروش دیاباته و قایدی در دستور کار قرار بگیرد باشگاه برای کسب درآمد بیشتر از این بابت برنامه‌ریزی دارد. این‌طور که صبح دیروز شنیدیم، طرحی توسط برخی از مدیران استقلال مورد توجه قرار گرفته که به موجب آن، اگر مشتریان خارجی به طور جدی خواهان جذب این دو مهاجم باشند، آنگاه باشگاه ابتدا با هر کدام از آن‌ها قراردادی جداگانه تحت عنوان قرارداد متمم منعقد می‌کند که به موجب آن اولاً قسمت قابل توجهی از قراردادشان با باشگاه‌های خارجی به استقلال می‌رسد و دومین بند هم اینکه اگر هر کدام از آن‌ها خواستند از تیم جدیدشان راهی مقصد دیگری بشوند، باز هم بخشی از قرارداد جدید به حساب باشگاه استقلال واریز شود (این بند دوم دقیقاً همان بندی است که در قرارداد مامه تیام هم به چشم می‌خورد).

مشتریان قطری و اماراتی

همان‌طور که طی روز‌های گذشته نوشتیم، اخیراً شایعه شده مهدی قایدی تابستان امسال از استقلال جدا می‌شود و از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد. اتفاقی که اگر رخ دهد و البته استقلال قرارداد متمم را منعقد کند، درآمد خوبی نصیب آبی‌ها خواهد کرد. از طرف دیگر، شایعاتی نیز پیرامون تمایل باشگاه‌های اماراتی برای جذب شیخ دیاباته به گوش می‌رسد.

البته بدون شک مدیران باشگاه استقلال آنقدر هوشیار هستند که بدانند باید حواس‌شان را در رابطه با دیاباته به‌مراتب بیشتر جمع کنند، چون این بازیکن بسیار حرفه‌ای بوده و کاملاً بدیهی است که فقط برای کسب درآمد بازی می‌کند بنابراین اگر پیشنهاد خوبی از کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس داشته باشد، قطعاً به طور جدی وارد مذاکره خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها