کد خبر : 41967

کالدرون را راضی می‌کنیم؛ اهل معامله است!


کالدرون را راضی می‌کنیم؛ اهل معامله است!

مدیران باشگاه پرسپولیس این روز‌ها سر خود را با جلسات پیاپی با برخی بازیکنان تیم گرم کرده‌اند و کمتر سراغ مسائل دیگر می‌روند. یکی از این موضوعات مهم، طلب سنگین و پرونده پیچیده سرمربی آرژانتینی و پیشین سرخ‌هاست.

به گزارش خبرورزشی،  گابریل کالدرون مدعی است مهلتی که به مدیران باشگاه برای تسویه‌حساب نهایی داده، به اتمام رسیده و از این رو، از طریق یک وکیل کارکشته، پرونده شکایتی علیه پرسپولیس به فیفا ارسال کرده است. در این پرونده، سرخپوشان می‌دانند که بازنده خواهند شد زیرا همه چیز علیه باشگاه است و مدرکی دال بر جریمه شدن کالدرون در اختیار ندارند. این موضوعی است که دو هفته قبل، یکی از معاونان باشگاه در یک گفت‌وگوی دوستانه با خبرنگار خبرورزشی به آن اشاره کرده بود.

این مربی آرژانتینی درخواست غرامت سنگینی کرده و پول سال اول قرارداد به همراه غرامت دیرکرد و جریمه خانه‌نشینی به خاطر عدم پایبندی باشگاه به مسائل مالی قرارداد را به صورت یکجا می‌خواهد. موضوعی که پرسپولیسی‌ها با آن مخالف هستند. محمدحسن انصاری‌فرد در زمان مدیریتش می‌گفت: «کالدرون بدون اجازه باشگاه اقدام به ترک تمرینات کرده و در ثانی، وقتی در آخرین نامه اخطارمان به این مربی، با همه شروط او موافقت کردیم و نامه رسمی برای وکیلش فرستادیم، باز هم به ایران نیامد تا دست‌مان برای شکایت از او پر باشد. کالدرون غیبت غیرموجه داشته و خواسته‌های او غیرمنطقی است. اگر کار به فیفا یا مراجع دیگری بکشد، قطعاً با قدرت از حق پرسپولیس دفاع می‌کنیم.»، اما این‌طور به نظر می‌رسد که اوضاع به اندازه کافی و آن‌طور که انصاری‌فرد می‌گفت، خوب و قابل توصیف نیست.

از سوی دیگر، مدیران فعلی باشگاه اهل دعوا‌های حقوقی و سنگین در فیفا نیستند و روحیه قابل وصفی در این موارد نشان نمی‌دهند. در واقع آن‌ها امیدوارند بتوانند در فضایی دوستانه، این پرونده سنگین را حل کنند. بدون تردید اگر به صورت دوستانه، مشکل با کالدرون حل نشود، فیفا می‌تواند باشگاه را محکوم کرده و با جریمه سنگینی مواجه سازد. حتی این موضوع را شنیدیم که کالدرون به صورت کلی درخواست غرامتی کرده که چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان روی دست پرسپولیس باقی می‌گذارد. رقمی که قطعاً باشگاه را با یک چالش جدی مواجه می‌کند.

با این حال، یکی از مدیران فعلی باشگاه نسبت به اخذ رضایت از کالدرون کاملاً خوشبین است. این فرد که علاقه‌ای به افشای نامش نداشت، به ما گفت: «من فکر می‌کنم موضوع خارج از فیفا حل شود زیرا کالدرون درخواست غیرواقعی نداشته و اگر طلب قرارداد فسخ شده اش را دریافت کند یا بر سر پرداخت اقساطی آن توافق کنیم، شکایتش را پس می‌گیرد. از سوی دیگر او اهل معامله است و می‌توانیم نسبت به حل شدن پرونده خوشبین باشیم به خصوص که حساسیت فراوانی روی نام انصاری‌فرد داشت ولی حالا که انصاری‌فرد استعفا کرده و دیگر خبری از او در پرسپولیس نیست، می‌توانیم یک گام دیگر به توافق نهایی با کالدرون نزدیک شویم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها