کد خبر : 41895

بشار رسن و پرسپولیس به خط پایان رسیدند

بشار رسن و پرسپولیس به خط پایان رسیدند

گلزن عراقی پرسپولیس در آخرین دربی، این روزها به سوژه شماره یک نقل و انتقالات و حواشی آن تبدیل شده است.

به گزارش ورزش سه، بشار رسن که در دومین فصل حضورش در جمع پرسپولیسی‌ها با گلزنی در دربی به محبوبیت بالاتری نیز دست یافته، این روزها با تعطیلی لیگ و فوتبال فرصت بیشتری برای صحبت درباره آینده‌اش پیدا کرده و این مساله باعث شده تا در لایوهای اینستاگرامی مختلف به توضیح درباره این موضوع پرداخته و البته ابهامات برای هواداران این تیم برای ادامه همکاری‌اش را افزایش دهد.

موضوع آخرین گفتگوی او که در نشریه الوطن قطر درباره پایان قراردادش در این فصل با پرسپولیس که احتمال جدایی‌اش را افزایش داده، بار دیگر او را در کانون توجه قرار داده است. گلایه‌های بی پایان هافبک عراقی سرخپوشان درباره بی‌توجهی باشگاه به مطالباتش و همچنین وضعیت او این موضوع درباره احتمال جدایی‌اش را شدت بیشتری می‌بخشد. بشار که مدعی است دریافتی‌اش نسبت به دیگر بازیکنان پرسپولیس از نظر درصد پرداختی‌ تفاوت چشمگیری دارد، به شدت نسبت به این موضوع گلایه دارد.

هافبک عراقی مدعی است که در این فصل دریافتی نداشته است اما باید این نکته را به آن اشاره کرد که منظور بشار احتمالا این است که دریافتی صورت گرفته مربوط به این فصل نبوده و مطالبات گذشته‌اش تسویه شده است. بشار رسن بعد از اینکه در فصل گذشته از سوی مدیریت گذشته با دو پرداختی در آذرماه و همچنین بخش دیگر در دوحه و زمان حضور در کمپ اسپایر (دوران پیگیری درمان کتف و تمرینات) همراه شد. با این حال بخش دیگری از مطالبات او باقی ماند که در نهایت بعد از کش و قوس فراوان چندی پیش پرداخت شد.

در دوران مدیریت محمدحسن انصاریفرد و در شرایطی که این باشگاه پیش پرداخت مربوط به قرارداد علیرضا بیرانوند با آنتورپ بلژیک را دریافت کرد، 150هزار دلار به بشار رسن پرداخت شد. از این مبلغ اما حدود 100هزار دلار مربوط به مطالبات فصل گذشته این هافبک عراقی بوده است که این مساله در نهایت دریافتی 9 درصدی او در این فصل را بیان می‌کند.

موضوعی که گلایه بشار رسن را هم بهمراه داشته و او مدعی است در شرایطی که دیگر بازیکنان دریافتی‌شان به مرز 50درصد رسیده، چرا باشگاه بعد از مدت‌ها با پرداخت مطالبات گذشته‌اش، پرداختی این فصل او را به تنها 9 درصد رسانده است. البته باید این مساله را در نظر گرفت که قرارداد بشار رسن به شکل ارزی است و این مساله تاثیر زیادی در تفاوت دریافت درصدی او با دیگر بازیکنان داشته است.

بشار رسن که در نیم فصل نیز با توجه به عدم دریافت مطالبات مدنظر می‌توانست از جمع سرخپوشان با قانون فیفا و بعنوان بازیکن آزاد جدا شود، ترجیح داد با توجه به خواسته هواداران و کادرفنی از پیشنهاداتش عبور کند. با این حال او در پایان فصل و با اتمام قرارداد دوساله خود به نظر می‌رسد احتمال جدایی‌اش افزایش یابد و ادامه همکاری‌اش چیزی به اندازه همان درصد دریافتی (9درصد) در فصل آینده پیش‌بینی‌ می‌شود.

مصاحبه‌های بشار رسن و همچنین لایوهای چند وقت اخیر او اما اتفاق روشنی را اما نشان می‌دهد و آن اینکه احتمال ادامه همکاری و تمدید قرارداد این هافبک عراقی با پرسپولیس خیلی کمرنگ‌تر نیز شده و شاید حتی او در شروع دوباره لیگ بعد از ماجرای کرونا هم به تهران بازنگردد. دژبد، مدیربرنامه این بازیکن اینطور در این خصوص توضیح داده است: بهرحال او اکنون فرصت بیشتری برای صحبت به دست آورده است. چیز مشخص این است که قرارداد بشار در این فصل با پرسپولیس پایان می‌یابد. با توجه به پرداختی‌ها او از همین الان هم بازیکن آزاد به حساب می‌آید. اینکه او تمدید کند با توجه به شرایط کنونی و عدم نشان دادن تعهد پرداختی از سوی باشگاه پرسپولیس خیلی کم است و به نظر می‌رسد بشار و پرسپولیس به خط پایان رسیده‌اند! او همواره از علاقه و تعهد خود به هواداران و پرسپولیس گفته اما مسلما هیچ بازیکنی مجانی بازی نمی‌کند. صحبت رسمی با دیگر تیم‌ها انجام نشده اما مسلما پیشنهاداتی وجود دارد. این نظر من است که با تداوم این شرایط بشار با پرسپولیس به خط پایان رسیده‌اند.

حال باید دید آیا این معمای پیچیده درباره دریافتی این بازیکن از سوی مدیران پرسپولیس حل خواهد شد و این بازیکن به حضورش در جمع سرخپوشان در فصل آینده و احتمالا اینبار با پیراهن شماره 13 ادامه خواهد داد یا باید شاهد جدایی یکی از تاثیرگذارترین هافبک‌های سرخ بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها