کد خبر : 41874

هافبک پرسپولیس رسما جدایی در پایان فصل را تایید کرد

هافبک پرسپولیس رسما جدایی در پایان فصل را تایید کرد

بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با یک روزنامه قطری مطالبی را درباره آینده حرفه‌ای خود بیان کرد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، بشار رسن که پس از همه‌گیری جهانی ویروس کرونا اکنون در بغداد، پایتخت عراق به سر می‌برد گفت: این آخرین فصل حضورم در پرسپولیس به عنوان یک تجربه موفق در یکی از مطرح‌ترین تیم‌های قاره آسیا است. البته پرسپولیس تمایل زیادی برای تمدید قراردادم دارد اما اکنون منتظرم ببینم شرایط مرتبط با ویروس کرونا چگونه خواهد شد. خودم هم به دنبال تجربه بازی در لیگ دیگری هستم و پیشنهادهای زیادی از تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا از جمله اسپانیول اسپانیا دارم. این موضوع هم فقط در حد تماس‌ها است و گرفتن تصمیم جدید با توجه به شرایط کنونی شاید با تاخیر مواجه شود. با پایان یافتن همه‌گیری جهانی ویروس کرونا اتفاق جدیدی برای من رخ می‌دهد.

هافبک تیم پرسپولیس درباره پیشنهادش از لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: در واقع تماس‌ها و مذاکراتی از قطر وجود دارد که بیشتر از یک تیم است اما این موضوع در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا به تاخیر می‌افتد. همه منتظر ببینند چه شرایطی پیش خواهد آمد. به ویژه اینکه لیگ‌ها لغو شدند و قراردادم با پرسپولیس نیز ماه ژوئن (خرداد)پایان می‌یابد. نمی‌دانم بازی‌ها همچنان تا فصل بعدی دچار تعویق یا لغو می‌شوند یا خیر.

بشار رسن ادامه داد: تمرین‌های فردی را در عراق انجام می‌دهم تا آمادگی‌ام حفظ شود. چیزی که باعث افزایش سطح فنی من پس از بازگشت دوباره به میدان رقابت‌ها خواهد  شد. تمام تیم‌ها پس از بازگشت به تمرین‌های گروهی به 2 یا 3 هفته زمان برای آماده‌سازی جهت رقابت نیاز دارند.

بازیکن پرسپولیس در خاتمه گفت: در صورت بازگشت به عراق برای تیم نیروی هوایی بازی می‌کنم. البته همه می‌دانند دنیای امروز فوتبال درباره انتخاب تیم‌ها بسیار حرفه‌ای است. اولویت با تیمی است که جایگاهش را در قلب بازیکن دارد. من با تیم پرسپولیس برابر تیم‌های بزرگ و شناخته شده قطری همانند السد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم. تیمی که بازیکنان برجسته و بزرگی دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها