کد خبر : 41836

درخواست دوباره باشگاه پرسپولیس از استوکس

درخواست دوباره باشگاه پرسپولیس از استوکس

باشگاه پرسپولیس نامه‌ای جدید به آنتونی استوکس ارسال کرد که طی آن خواهان بازگشت مهاجم ایرلندی خود شد.

به گزارش پارس فوتبال ، آنتونی استوکس که در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران با قراردادی به ارزش ۲۵۰ هزار دلار برای پنج ماه به پرسپولیس آمد پس از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به تهران برنگشت تا مشغول خوشگذرانی در دبی امارات شود و سپس به ایرلند بازگردد.

مهاجم بی انضباطی پرسپولیس که بابت عقد قرارداد با این باشگاه مبلغ ۱۵۰ هزار دلار به عنوان پیش قصط دریافت کرده بود تنها ۶۵ دقیقه با پیراهن این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد تا سهم ناچیزی را در نتایج تیمش داشته باشد.

با این حال یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از کیفیت فنی او راضی بوده، خواهان بازگشت وی به تمرینات تیمی است. گل محمدی در جلسه اخیر خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهان بازگشت وی به تمرینات تیمی پس از پایان بحران کرونا شد.

باشگاه پرسپولیس نیز در سومین نامه خود به استوکس و مدیر برنامه های وی اعلام کرد که او تحت قرارداد با این باشگاه است و باید در تمرینات تیم حاضر شود.

مهدی خواجه وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ارسال این نامه به مهاجم سرخ ها را تایید کرد.

مهاجم ایرلندی پرسپولیس نیز همچنان بحران کرونا را بهانه ای برای نیامدن قلمداد کرده است. این در حالی است که استوکس قبل از شیوع این ویروس از اردوی قرمزها خارج شده بود و در جمع شاگردان گل محمدی حضور نداشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها