کد خبر : 41778

هر طور حساب کنید پرسپولیس قهرمان می‌شود


هر طور حساب کنید پرسپولیس قهرمان می‌شود

مربی جوان پرسپولیس به خبرورزشی گفت: فقط چند تیم خاص در مورد تعطیلی مسابقات صحبت می‌کنند و می‌خواهند لیگ هرچه زودتر لغو شود. این در حالی است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیچ مسابقه‌ای را لغو نکرده و فقط لیگ‌ها و تورنمنت‌ها به تعویق افتاده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با مجتبی حسینی، مدتی به دنبال یک دستیار خوش‌فکر و باتجربه گشت و چند بار مجبور به تغییر دستیار شد تا در نهایت به حمید مطهری رسید و حالا به قدری از عملکرد مطهری راضی است که بعد از شهرخودرو، او را به پرسپولیس آورده است و به عنوان دستیار مورد اعتماد یحیی شناخته می‌شود.

مطهری این روز‌ها شرایط تمرینی بازیکنان را زیر نظر دارد و مدام با همکاران خود در تماس است تا مسائل مختلف و اخبار مربوط به هر کسی را دنبال کند. این مربی جوان به ما گفت: «فعلاً وضعیت ما به شکلی است که همه چیز تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته و نمی‌توانیم از خانه بیرون بیاییم چه رسد به تمرین و بازی. در واقع برنامه‌های فراوانی برای آینده‌مان داشتیم، اما تمام این برنامه‌ریزی از بین رفت و نیاز به ساختن شرایط تازه‌ای داریم. حالا باید منتظر باشیم تا برنامه سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت بهداشت در مورد شرایط فوتبال ایران اعلام شود و بر مبنای آن، کار را ادامه بدهیم.»

مطهری اضافه کرد: «گویا اعلام شده حداقل تا یک ماه دیگر خبری از تمرین و بازی نیست. البته برای ما هیچ چیز به اندازه سلامتی مردم مهم نیست. نمی‌خواهیم حتی یک نفر در معرض آلودگی به ویروس کرونا قرار بگیرد و اگر می‌بینید در خانه مانده‌ایم، فقط به خاطر حفظ سلامتی است. با این حال امیدواریم لیگ ادامه یابد و ما هم شانس‌مان برای بازی‌های بعدی و کسب قهرمانی را دنبال کنیم. فعلاً که کسی از تعطیلی کامل لیگ حرفی نزده و پرسپولیس هم با هر متر و معیاری، قهرمان خواهد شد. اگر بازی‌ها را لغو کنند، باید ما را قهرمان بدانند و اگر قرار به ادامه بازی‌ها باشد، باز هم می‌توانیم به صدرنشینی‌مان ادامه داده و روی سکوی قهرمانی برویم.»

از مربی پرسپولیس در مورد شایعه لغو کامل مسابقات در این فصل هم پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد: «من بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهد، اما به هر حال، ما تابع قانون هستیم و هر تصمیمی که به سود جامعه و سلامتی مردم و بازیکنان باشد را می‌پذیریم. اگر بگویند بازی کنید، بدون تردید با قدرت به لیگ برمی‌گردیم و اگر بگویند کار تمام است، منتظر عدالت فدراسیون و سازمان لیگ در مورد تعیین قهرمان می‌مانیم. ما دل‌مان می‌خواهد در زمین بازی به حق‌مان برسیم.»

او در مورد مصاحبه‌هایی که با طعنه و کنایه به انگیزه پرسپولیسی‌ها در رسانه‌ها منتشر می‌شود، واکنش نشان داد و افزود: «از سوی دیگر، می‌بینیم فقط چند تیم خاص در مورد تعطیلی مسابقات صحبت می‌کنند و می‌خواهند لیگ هرچه زودتر لغو شود. این در حالی است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیچ مسابقه‌ای را لغو نکرده و فقط لیگ‌ها و تورنمنت‌ها به تعویق افتاده‌اند تا در زمان دیگری پیگیری شوند. ما نمی‌توانیم خودمان را از تمام دنیا جدا بدانیم. بالاخره این ویروس یک روز تمام می‌شود، اما ما باید خود را مهیای بازگشت به لیگ کنیم. این مسائل در فوتبال وجود دارد و همه ما در حال حاضر بلاتکلیف هستیم.»

مطهری در نهایت گفت: «از مردم ایران می‌خواهم مراقب خودشان باشند و از خانه خارج نشوند تا هرچه زودتر زنجیره شیوع این بیماری پاره شود و به زندگی عادی برگردیم. واقعاً این شرایط برای همه سخت است ولی باید تحمل کنیم. بازیکنان ما هم انفرادی تمرین می‌کنند که تأثیر تمرینات گروهی را ندارد. نیاز به یک دوره کامل بدنسازی دیگر داریم ولی این مهم است که هموطنان‌مان سالم باشند و آسیبی نبینند.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها