کد خبر : 41769

خبری عجیب و جدید درباره استقلال و استراماچونی که فاش شد

خبری عجیب و جدید درباره استقلال و استراماچونی که فاش شد

ماجرای تلاش ناکام مدیران استقلال برای ممنوع الخروج کردن آندره‌آ استراماچونی چه بوده است؟

به گزارش پارس فوتبال ، حتما خاطرتان هست که استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال قبل از بازی این تیم با پیکان، تهران را به مقصد کشورش ترک کرد. مدیران استقلال که در اردوی این تیم در هتل المپیک حاضر شده بودند امید داشتند استرا را به اردو برگردانند و حتی به منزل او رفتند منتهی تلاششان به نتیجه نرسید.

روزنامه خبرورزشی به اقدام عجیب مدیران وقت استقلال بعد از این اتفاقات اشاره کرده و نوشته:

برخی از مدیران باشگاه استقلال به صرافت افتادند تا از طریق مقامات بالاتر، شبانه مرد ایتالیایی را ممنوع‌الخروج کرده و با این راهکار، فعلاً مانع خارج شدن او از ایران شوند تا بتوانند سر فرصت (و البته با توجه به ممنوع‌الخروجی) از موضع بالا با او وارد مذاکره شوند، اما نقشه آن‌ها کاملاً نقش بر آب شد.

مخالفت قوه قضاییه

برای ممنوع‌الخروج کردن افراد حکم قضایی لازم است ولی عوامل قوه قضاییه با اتخاذ تصمیمی کاملاً درست و منطقی به هیچ عنوان با ممنوع‌الخروج کردن استراماچونی موافقت نکرده و چنین کاری را غیرقانونی تلقی کردند. مقامات قوه قضاییه در پاسخ به درخواست جلوگیری از خارج شدن استرا اعلام کردند این مربی از نظر قانونی جرمی مرتکب نشده که مانع خروجش بشوند. از طرف دیگر، انجام چنین کاری بدون آنکه فرد مرتکب جرمی شده باشد، باعث آبروریزی برای فوتبال ایران در مجامع بین‌المللی می‌شود به همین خاطر چنین کار غیرقانونی را انجام نمی‌دهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها