کد خبر : 41758

اولین کاندیدای لیست خروج پرسپولیس مشخص شد

اولین کاندیدای لیست خروج پرسپولیس مشخص شد

قرارداد مهاجم نیجریه‌ای تیم پرسپولیس بعید است برای فصل آینده تمدید شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ یکی از اتفاقات مهم در نقل و انتقالات زمستانی، جذب کریستین اوساگونا مهاجم اهل کامرون بود. این بازیکن همراه با فولادی ها در اردو حاضر بود که پیشنهاد پرسپولیس به دستش رسید و به سرعت خود را به تهران رساند تا پای برگه قرارداد را امضا کند. او برای این کار، مبلغ ناچیزی نسبت به سایر بازیکنان خارجی به عنوان پیش پرداخت، دریافت کرد و از همان اولین بازی، در ترکیب اصلی تیم جدیدش به میدان رفت.

روحیه جنگندگی به همراه قد بلند و تکنیک قابل توجه باعث شد یحیی گل محمدی روی این مهاجم حساب ویژه ای در تمرینات باز کند اما هر چه از بازی ها گذشت، شرایط بدتر شد و اوساگونا نتوانست انتظارات را برآورده کند. از این رو، او به مهاجمی تبدیل شد که بیشتر به سمت نیمکت نشینی تمایل داشته باشد. در روزهای تعطیلی لیگ، اوساگونا مصاحبه ای انجام داد و در مورد احتمال جدایی اش از پرسپولیس، یک معمای جدید ساخت. او در این مورد گفت: «برای آن که بدانید من در پایان فصل اینجا می مانم یا تیمم را عوض می کنم، باید چند ماه دیگر صبر کنید. هر وقت قراردادم تمام شد، تصمیمم را به صورت رسمی اعلام می کنم.»

قرارداد این بازیکن برای نیم فصل و به صورت مشروط امضا شده که با پایان یافتن فصل، می تواند مدت آن تمدید شود. با این حال بد نیست بدانید اعضای کادرفنی پرسپولیس چندان از عملکرد اوساگونا راضی نیستند و تمایلی به تمدیدقراردادش نشان نمی دهند. یحیی انتظار داشت با یک مهاجم گلزن و فرصت طلب در پرسپولیس ملاقات کند ولی اوساگونا کند و به شدت سنگین است تا حدی که علیرغم قد بلند، در جنگ های هوایی همواره شکست می خورد و تکنیک او فقط به درد تمرینات خارج از مسابقه می خورد نه هنگام بازی و درون زمین. اوساگونا قدرت شوتزنی و فضاسازی ندارد و تنها حسن او، برتری در درگیری با مدافعان تنومند تیم های حریف است که البته از این موضوع هم نمی تواند استفاده زیادی ببرد چون کند بوده و توانایی کورس گذاشتن با حریفان را ندارد. هواداران هم رضایتی از این بازیکن ندارند و اعتمادشان نسبت به اوساگونا کاهش یافته است.

موضوع وقتی جالب می شود که بدانید مصاحبه اخیر این بازیکن باعث عصبانیت مدیران باشگاه شده و شانس تمدیدقرارداد را از اوساگونا گرفته زیرا او در میان حرف هایش گفت: «باشگاه هنوز پولم را به طور کامل پرداخت نکرده است. مدیرعامل جدید قبل از آمدنم به نیجریه مبلغی را به من پرداخت کرد اما خیلی کمتر از آن چیزی بود که باید می‌دادند که این رفتار باعث ناراحتی‌ام شد.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها