کد خبر : 41726

عذرخواهی مجری تلویزیون به درد ما نمی‌خورد!


عذرخواهی مجری تلویزیون به درد ما نمی‌خورد!

محمد نوازی، هافبک پیشین استقلال گفت: منتظر هستیم سعادتمند به حرف‌هایی که زده عمل کند، ما هم به عنوان پیشکسوت این تیم به او کمک می کنیم.

به گزارش فارس، محمد نوازی در خصوص دیدار روز گذشته‌اش با احمد سعادتمند و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

دیدار شما با سعادتمند چه نتیجه‌ای داشت؟

ما روز گذشته ۴ نفری به همراه دوستان دیگر به دیدار مدیرعامل جدید باشگاه رفتیم. ما به او خوشامد گفتیم و صحبت هایی را هم انجام دادیم. او می‌داند استقلال تیم بزرگی است و در خصوص مدیریتی که مد نظرش است در خصوص مسائل مختلف حرف زدیم. مثلا در مورد آکادمی باشگاه که سالیان سال است منفعل عمل می‌کند و همه چیز رابطه‌ای پیش می‌رود با وی صحبت کردیم. این صحبت‌ها را علی لطیفی، شکوری و اکبرپور هم انجام دادند و قرار شده مدیرعامل استقلال این موارد را پیگیری کند. به نظرم اگر اینگونه موارد پیگیری شود و البته باشگاه به سمت خصوصی شدن برود می‌تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد.

شما برنامه ۲ شب پیش فوتبال برتر را دیدید؟

خیر من نگاه نمی‌کنم.

چرا؟

حقیقتا دوست ندارم. برخی که کارشناس نیستند کارشناسی می‌کنند و این‌ها باعث شده دل چرکین شوم. شما در هفته های قبل دیدید که در یک برنامه استقلال را مورد تمسخر قرار دادند و حرف‌هایی زدند که تمام پیشکسوتان ۲ باشگاه به جان هم افتادند.

آن موضوع که منجر به عذرخواهی شد، هنوز هم ناراحت هستید؟

عذرخواهی که به درد نمی‌خورد! این همه آدم ناراحت شدند و کلی از پیشکسوتان ۲ تیم علیه هم موضوع گرفتند چون یک برنامه اشتباه کرده است. من هم خیلی کارها کرده‌ام پس اگر اینگونه است من را  هم ببخشند و تمام؟ چون ما سالم کار می‌کنیم کسی ما را به بازی نمی‌گیرد. خیلی از مربیان رابطه‌های پشت پرده دارند و از بازیکنان پول می‌گیرند، اگر آن برنامه‌ها راست می‌گویند بیایند دست آن مربیان را رو کنند و آن‌ها را به مردم معرفی کنند نه اینکه در مورد سابقه استقلال حرف بزنند. متاسفانه در برنامه های فوتبالی ما کسانی که سالم هستند بیرون می‌مانند و اسمی از آنها برده نمی‌شود. به همین دلیل است که این برنامه ها را نگاه نمی کنم.

یکی دو شب پیش سعادتمند در مورد کمپ حجازی و مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داد. به نظر شما این صحبت‌ها منطقی بود؟

خیلی از مدیران قبلی هم وعده دادند و رفتند. آن مدیرانی که آمدند و رفتند مگر سوال و جواب شدند؟ مگر کسی این نفرات را بازخواست کرد؟ این همه پول از باشگاه استقلال رفت آیا کسی فهمید چه شد؟ پول بازیکنانی مثل صیادمنش و تیام چه شد که هنوز هم این همه بدهی روی دست باشگاه است؟ کسی که مدیرعامل می‌شود باید از او بخواهند به حرف‌هایش عمل کند. سعادتمند در رشته‌های دیگر سابقه دارد و چند ماه هم در هیئت مدیره باشگاه حضور داشته اما حالا باید از او حمایت کرد. ما هم منتظر هستیم به حرف‌هایی که زده عمل کند، ما هم به عنوان پیشکسوت این تیم به او کمک می‌کنیم. در این چند سال طرفداران استقلال خیلی اذیت شدند و امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند با برطرف کردن مشکلات تیم را به سمت موفقیت پیش ببرد.

شما خواسته صریحی از مدیرعامل جدید باشگاه داشتید؟

تنها خواسته من این بود که کار را طوری پیش ببرید که همه پیشکسوتان باشگاه یکپارچه شوند. به هر حال هر کسی سابقه‌ای دارد و احترام‌ها باید حفظ شود. باید در این باشگاه کمیته ای مناسب برای پیشکسوتان تشکیل شود و یک همدلی خوب ایجاد شود تا باشگاه استقلال دوباره به جایگاهش برگردد. من خواسته‌ای ندارم که چیزی برای خودم  بخواهم. مثلا آکادمی استقلال باید بهتر عمل کند چون بازیکنان خوبی در آنجا حضور دارند اما توجهی به این مسائل در این سالها صورت نگرفته است.

حتما خبر دارید که استقلال بدهی های زیادی دارد؟

بله، قرار شده مدیرعامل استقلال با دوستانش همفکری کند تا منابع خوبی را از نظر مالی به باشگاه استقلال تزریق کند. من به آینده استقلال خوشبین هستم و امیدوارم که صحبت‌ها عملی شود. اگر صحبت ها در حد حرف باقی بماند و عملی نشود به هیچ دردی نمی‌خورد.

به نظر شما لیگ برگزار می‌شود یا خیر؟

همه کشورها مثل ما درگیر هستند و فعلا نمی‌شود تصمیم گرفت. ما هم باید مثل کشورهای دیگر تصمیم بگیریم و چاره‌ای جز این نیست.

این روزها در اکثر لیگ‌های دنیا قرارداد بازیکنان به خاطر بحث کرونا کسر شده و حتی باشگاهی مثل بارسلونا هم این کار را انجام داده است. به نظر شما در لیگ ایران که معمولا پرداخت پولها به تاخیر می‌افتد می‌شود چنین کاری کرد؟

وقتی بارسلونا با آن همه عظمت این کار انجام می‌دهد و یا باشگاهی مثل بایرن مونیخ این کار را انجام می‌دهند در ایران هم باید این کار انجام شود. رقم قرارداد بازیکنان ایرانی دیر یا زود به آنها پرداخت می‌شود ولی وقتی مسابقات برگزار نشود طبیعی است که از قراردادها کسر شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها