کد خبر : 4162

سبد حمایتی اقشار کم درآمد در کدام فروشگاه ها عرضه می شود؟

سبد حمایتی اقشار کم درآمد در کدام فروشگاه ها عرضه می شود؟

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه کارت مشمولان دریافت سبد حمایتی از ۱۹ آبان شارژ شد، گفت: خانوار‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو اتحادیه طرف قرارداد با وزارت تعاون نسبت به خرید اقلام خود اقدام کنند.

امیر خسرو فخریان درباره طرح حمایتی اقشار کم درآمد اظهار کرد: این طرح شامل خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی می‌شود و این خانوار‌ها می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه از ۱۹ آبان ماه کارت‌های اعتباری شارژ شدند، افزود: بر این اساس ۳ میلیون سرپرست خانوار تحت پوشش می‌توانند از این کارت‌های شارژ شده استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که در چه مراکزی می‌توان از این کارت‌ها استفاده کرد، گفت: خانوار‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو اتحادیه طرف قرارداد با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر کشور نسبت به خرید اقلام خود اقدام کنند.

فخریان با بیان اینکه کارت‌ها بر اساس تعداد اعضای خانوار شارژ می‌شود تاکید کرد: خانوار یک نفر۱۰۰ هزار تومان، ۲ نفر ۱۵۰ هزار تومان، ۳ نفر ۲۰۰هزار تومان، چهار نفر ۲۵۰هزار تومان و ۵ نفر به بالا ۳۰۰هزار تومان شارژ می‌شود.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای محدودیت زمانی برای کارت‌ها تعریف نشده و تا زمانی پایان یافتن مبلغ شارژ شده می‌توان از آن استفاده کرد، خاطرنشان کرد: مقرر شده تا پایان سال طی دو مرحله دیگر نیز کارت‌ها شارژ شود.

هیات وزیران به پیشنهاد مشترک وزارت تعاون و سازمان برنامه و بودجه بسته حمایتی دولت را تصویب و به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ کردند.

منبع: میزان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها