کد خبر : 41594

خوش گذرانی دو لژیونر ایرانی در دور زدن قرنطینه

خوش گذرانی دو لژیونر ایرانی در دور زدن قرنطینه

دو لژیونر ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر در روزهای تعطیلی فوتبال به صورت دونفری تمرین می کنند.

به گزارش ورزش 3، در شرایطی که بیشتر بازیکنان ایران در داخل و خارج از کشور اعلام کردند مشغول انجام تمرین در منزل و قرنطینه خانگی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند، رامین رضایی و مرتضی پورعلی‌گنجی برای دومین روز پیاپی به تمرین در فضای باز و مجامع عمومی پرداختند .

مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی پوش ایرانی باشگاه العربی قطر دیروز یکشنبه به نرم‌دوی، استارت‌های کوتاه، حرکات کششی، دوچرخه‌سواری و ... در فضای سبز و خیابان‌ها دوحه پرداخت و تمرینات خود را در خانه دنبال نکرد.

رامین رضاییان، دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ستارگان و تیم الشحانیه نیز روز گذشته به تمرین در سواحل شهر دوحه پرداخت و با حرکات سرعتی و پرش از مانع، برای حفظ آمادگی بدن‌اش به تمرین پرداخت.

اما صبح امروز دوشنبه، پورعلی‌گنجی و رضاییان به همراه یکدیگر در کنار خلیج فارس به تمرینات سرعتی، کارهای کششی، دو استقامت و ... پرداختند و در بخشی از تمرینات‌شان نیز به یکدیگر تنه زدند.

این دو مدافع ملی‌پوش و لژیونر فوتبال ایران در ماه‌های اخیر نیز بارها به دور از کارهای گروهی و باشگاهی، با یکدیگر به کار با توپ، کُری‌خوانی با زدن توپ به تیرک و تمرینات استقامتی در زمین چمن پرداخته بودند.

پورعلی‌گنجی و رضاییان در حالی قرنطینه خانگی را شکستند و در فضای عمومی به تمرین پرداختند که در حال حاضر کشور قطر ۳ هزار و ۲۳۱ مبتلا به ویروس کرونا دارد که از این تعداد تنها ۳۳۴ نفر بهبود پیدا کرده و ۷ نفر جان باختند.

تصاویر | دو لژیونر ایرانی قرنطینه را شکستند!

تصاویر | دو لژیونر ایرانی قرنطینه را شکستند!

تصاویر | دو لژیونر ایرانی قرنطینه را شکستند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها