کد خبر : 41534

سندی که نشان می دهد استقلال واقعا از شفر شکایت کرده است (عکس)

سندی که نشان می دهد استقلال واقعا از شفر شکایت کرده است (عکس)

بعد از شکایت ساشا شفر از استقلال بود که مدیران این باشگاه اقدام به شکایت متقابل از آنالیزور سابق تیمشان کردند. مدیران استقلال عقیده دارند ساشا شفر فقط به خاطر پدرش بود که توانست با استقلال قرارداد ببندد و در ازای هیچ! از استقلال پول بگیرد.

به گزارش فوتبالی، این خبر در شرایطی منتشر شد که ساشا شفر مدعی است شکایت استقلال از او به خاطر عدم تعهد به قراردادش صحت ندارد. او به ایسنا گفته: بعضی به رسانه‌ها اخبار جعلی دادند ما این شرایط را می‌دانیم و از دروغ‌ها آگاه هستیم. این دروغ‌ها از یک عده افراد مشخص صورت می‌گیرد. مدیرعامل جدید استقلال از ما درخواست کرد که آیا امکان پذیر است پرداخت مطالبات در امارات به تعویق بیفتد تا در آینده درباره آن بحت شود؟ من از تماس او استقبال کردم چرا که به یاد دارم او مخالف مدیریت قبل بود و مشکلات زیاد باشگاه را فهمیده بود، ولی قادر به کمک کردن به ما نبود.

به جز ساشا شفر، امیر سلطانی که از او به عنوان معاون باشگاه استقلال نام برده می‌شود، شکایت از پسر شفر را رد کرده و به خبرگزاری تسنیم گفته: چنین بحثی مطرح نیست و باشگاه دنبال تعامل است. وقتی قصد تعامل داریم مطرح کردن چنین موضوعاتی ناراحتی ایجاد می‌کند. تنها در خصوص شکایت پسر شفر در رابطه با قراردادش دفاعیه ارائه کرده‌ایم.

این دو نفر در حالی چنین ادعایی مطرح کرده‌اند که فیفا در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۰- ۱۲ اسفند سال گذشته – در نامه‌ای به باشگاه استقلال، شکایت متقابل این باشگاه از ساشا شفر را تائید و فرایند این کار را برای باشگاه استقلال توضیح داده است.

حالا اینکه چرا ساشا شفر و امیر سلطانی، این خبر را تائید نکرده‌اند، می‌تواند به چند دلیل باشد. شاید آن‌ها در جریان این ماجرا نبوده و نیستند که البته بعید به نظر می‌رسد!

عکس| سند شکایت باشگاه استقلال از شفر

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها