کد خبر : 41499

افتخار بزرگ برای مهاجم استقلال

افتخار بزرگ برای مهاجم استقلال

یک رسانه فرانسوی مهاجم استقلال را جزو بازیکنان تکرارنشدنی دهه گذشته لوشامیپونه آورد.

به گزارش فارس، سایت «onefootball» فرانسه امروز در گزارشی به 11 بازیکن فراموش نشدنی لیگ برتر فرانسه در یک دهه گذشته از سال 2010 تا 2020 پرداخت.

شیخ دیاباته، مهاجم آفریقایی استقلال جزو این بازیکنان فراموش نشدنی لوشامپیونه قرار گرفت. این رسانه فرانسوی درباره این مهاجم آبی ها نوشت: اگرچه دیاباته با هیچ باشگاهی برترین گلزن نبوده ولی او انسانی فوق العاده است. او به مانند یک آدم فضایی در فوتبال است. او تیم های بوردو و متس را از قبل بهتر کرد و این باعث خوشحالی ماست.

دیاباته سال گذشته به استقلال آمد و موفق شد در 13 بازی 8 گل به ثمر برساند. این مهاجم اکنون به دلیل تعطیلی لیگ در مرخصی به سرمی برد.

سایت «onefootball» فرانسه امروز در گزارشی به 11 بازیکن فراموش نشدنی لیگ برتر فرانسه در یک دهه گذشته از سال 2010 تا 2020 پرداخت. شیخ دیاباته، مهاجم آفریقایی استقلال جزو این بازیکنان فراموش نشدنی لوشامپیونه قرار گرفت. این رسانه فرانسوی درباره این مهاجم آبی ها نوشت: اگرچه دیاباته با هیچ باشگاهی برترین گلزن نبوده ولی او انسانی فوق العاده است. او به مانند یک آدم فضایی در فوتبال است. او تیم های بوردو و متس را از قبل بهتر کرد و این باعث خوشحالی ماست. دیاباته سال گذشته به استقلال آمد و موفق شد در 13 بازی 8 گل به ثمر برساند. این مهاجم اکنون به دلیل تعطیلی لیگ در مرخصی به سرمی برد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها