کد خبر : 41489

با استقلالی قرارداد بستم که همه چیز داشت

با استقلالی قرارداد بستم که همه چیز داشت

شاهرخ بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در سال ۵۶ با استقلالی قرارداد بستم که امکانات زیادی از جمله زمین و باشگاه داشت.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شیوع ویروس کرونا و بحث تعطیلی یا ادامه لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ویروس کرونا دنیا را شوکه کرده است. این بیماری خطرناک است و همه در قرنطینه به سر می‌برند. ما در ترکیه به سر می‌بریم و اجازه حضور مردم در بیرون و بدون ماسک داده نمی‌شود. همچنین افراد زیر 20 سال و بالای 65 سال اجازه حضور در خیابان‌ها را ندارند. در ایران اما می‌بینیم تهران شلوغ شده است.

وی افزود: اگر قرار باشد لیگ را ادامه دهند بابد بدون تماشاگر برگزار کنند که در این شرایط نه بازیکنان‌ انگیزه دارند نه هواداران. از طرفی، خود بازیکنان نیز در معرض بیماری قرار دارند. ما نباید همه چیز را شوخی بگیریم، ویروس کرونا مرموز است و نباید فعلا مسابقات را برگزار کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به فرا رسیدن اولین قهرمانی استقلال در آسیا تصریح کرد: تاریخ را نمی‌توان تغییر داد اما برخی‌ها دنبال تحریف تاریخ هستند. ما دومین قهرمانی را آوردیم و سال بعد نیز نایب قهرمان آسیا شدیم. امیدوارم تیم‌های دیگر نیز بتوانند به این عنوان دست پیدا کنند اما هر سال شرایط سخت‌تر می‌شود و تیم‌های ما ضعیف‌تر. با وجود اینکه بازیکنان خوبی در ایران داریم اما فقط هزینه کرده و حرفه‌ای فکر نمی‌کنیم. 

بیانی ادامه داد: سال 56 با استقلالی قرارداد بستم که همه چیز داشت. از زمین‌های مختلف تا داشتن باشگاه‌ در نقاط مختلف تهران. به یاد دارم باشگاه استقلال در ونک رستوران داشت و به بازیکنان گفته بودند شما می‌توانید مجانی به رستوران بروید. اکنون مشخص نیست با اموال باشگاه استقلال چه کرده‌اند و کجاست؟ مدیران باشگاه باید پیگیر اموال باشگاه باشند. در جایی از زبان هاشمی‌طبا شنیدم که گفته تاج تمام شده است، در صورتی که نام تاج تغییر کرده و استقلال شده است. بازیکنانی چون حسن روشن و علی جباری برای تاج بازی می‌کردند آیا آنها نیز تمام شده‌اند؟ 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها