کد خبر : 41468

جدایی بازیکن پرسپولیس قطعی شد؟

جدایی بازیکن پرسپولیس قطعی شد؟

باشگاه هنوز پولم را به طور کامل نداده و به تعهدات خود عمل نکرده است. مدیرعامل قبلی باشگاه فقط وعده‌های پوچ به من می‌داد و من به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای از این وعده‌های پوچ دلسرد شدم و این موضوع روی عملکردم هم تأثیر گذاشت.

به گزارش خبرورزشی، آن‌طور که خودش می‌گوید باشگاه در پرداخت مبلغ قراردادش چندبار بدقولی کرده و همین موضوع باعث دلخوری او از باشگاه پرسپولیس شده است.

صحبت از کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان است که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به این تیم آمد.

مهاجمی که در چند دیداری که به میدان رفت، نتوانست گلی برای تیمش به ثمر برساند. با این حال امیدوار است با از سر گیری بازی‌ها بتواند گل قهرمانی پرسپولیس را به ثمر برساند.

کریستین اوضاع کرونا در نیجریه چطور است؟

خب همان‌طور که می‌دانید این ویروس تقریباً اکثر کشور‌های دنیا را درگیر خود کرده است. در نیجریه هم کرونا وجود دارد و بعضی‌ها به آن مبتلا شدند ولی شدتش مثل ایران نیست. آن‌طور که شنیدم مردم زیادی در ایران درگیر کرونا هستند و امیدوارم هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود تا مردم همه جای دنیا بتوانند در سلامت و آرامش زندگی کنند.

خودت این روز‌ها چه می‌کنی؟

من هم مثل بقیه سعی می‌کنم اکثر اوقات در خانه و کنار خانواده‌ام بمانم و البته تمرین را فراموش نکردم و طبق برنامه‌ای که کادر فنی به من داده هر روز به طور منظم تمرین می‌کنم تا شرایط بدنی خوبی داشته باشم.

با این وضعیتی که در حال حاضر وجود دارد، فکر می‌کنی بازی‌ها دوباره آغاز شود؟

من واقعاً نمی‌دانم. فکر می‌کنم فیفا بهترین تصمیم‌گیرنده در این زمینه است. طبیعی است که جان و سلامتی مردم از هر چیزی مهم‌تر است ولی امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بازی‌ها شروع شود. زندگی بدون فوتبال به خصوص برای ما فوتبالیست‌ها خیلی عذاب‌آور و کسل‌کننده است.

معلوم است حسابی از ماندن در خانه و تعطیلی فوتبال خسته شدی.

بله خب همین‌طور است. فوتبال شغل و حرفه ما به حساب می‌آید و دور بودن از آن بسیار سخت است. ضمن اینکه باید اعتراف کنم خیلی دلتنگ پرسپولیس، مربیان، همبازیانم و هواداران هستم. امیدوارم خیلی زود آن‌ها را در تهران ملاقات کنم.

بعضی از تیم‌ها معتقدند اگر قرار به عدم برگزاری بازی‌ها باشد نباید پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود، نظر تو چیست؟

من فکر می‌کنم، چون شرایط در همه جا به همین شکل است مرجعی به نام فیفا باید تصمیم بگیرد. ولی خب چیزی که وجود دارد و کاملاً مشخص است این است که ما صدرنشین لیگ هستیم، اختلاف امتیاز مناسبی با سایر تیم‌ها داریم و شانس اول قهرمانی هستیم و بعید است سایر تیم‌ها بتوانند به ما نزدیک شوند و جام قهرمانی را از چنگ ما دربیاورند. پس اگر قرار به تعطیلی لیگ باشد جام باید به ما برسد.

در حالی که کم‌کم به پایان فصل نزدیک می‌شویم ولی تو هنوز نتوانستی برای پرسپولیس گلزنی کنی.

می‌دانم هواداران از من انتظار گلزنی دارند ولی کادر فنی چیز‌های دیگری از من می‌خواهند. مربی به من دستور می‌دهد توپ‌های بلند را بزنم، برای سایر بازیکنان فضاسازی کنم و یا با مدافعان حریف درگیر شوم. شاید این مسائل را هواداران ندانند ولی من هم سعی می‌کنم با گلزنی آن‌ها را خوشحال کنم.

اوساگونا: جدایی از پرسپولیس؟ تا پایان فصل صبر کنید

یعنی قول گلزنی به هواداران پرسپولیس را می‌دهی؟

خیلی دوست دارم گل قهرمانی پرسپولیس را بزنم و تیمم با گل من جام را به دست بیاورد. به همین خاطر همه تلاشم را می‌کنم تا این اتفاق بیفتد.

اتفاقاً فصل گذشته مشابه تو انتقادات زیادی از ماریو بودیمیر می‌شد ولی او گل قهرمانی پرسپولیس را زد.

این موضوع را نمی‌دانستم. امیدوارم من هم بتوانم این کار را تکرار کنم.

دفعه قبل گفته بودی مشکلات مالی زیادی داری و باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده است. در این مدت پولی به تو پرداخت شد؟

باشگاه هنوز پولم را به طور کامل نداده و به تعهدات خود عمل نکرده است. مدیرعامل قبلی باشگاه فقط وعده‌های پوچ به من می‌داد و من به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای از این وعده‌های پوچ دلسرد شدم و این موضوع روی عملکردم هم تأثیر گذاشت.

ولی باشگاه اعلام کرد مبلغی را قبل از سفر به نیجریه به تو پرداخت کرده است.

بله درست است. مدیرعامل جدید برای من پول تهیه کرد و از او تشکر می‌کنم ولی طبق قراری که با هم داشتیم، پرداختی باشگاه خیلی کمتر از آن چیزی است که باید به من می‌دادند. به غیر از این موضوع چیزی که من را به شدت ناراحت می‌کند وعده‌هایی است که به من دادند ولی عملی نشد.

با مدیریت جدید باشگاه حرف زدی؟

من که در حال حاضر در نیجریه هستم ولی مدیر برنامه‌هایم با باشگاه در تماس است. مدیرعامل جدید قول داده به زودی مشکلات حل می‌شود که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سؤال آخر اینکه برای فصل بعد قرار است از پرسپولیس جدا شوی؟

برای پاسخ دادن به این سؤال باید تا پایان فصل صبر کنید. من با پرسپولیس قرارداد دارم و به آن متعهد هستم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها