کد خبر : 41197

آخرین وضعیت از مصدومیت ستاره خلاق استقلال

آخرین وضعیت از مصدومیت ستاره خلاق استقلال

داریوش شجاعیان هافبک استقلال روز گذشته تولد ۲۸ سالگی خود را در شرایطی جشن گرفت که مدت ها است به جای تمرین و حضور در میادین مجبور است بازی های تیمش را از قاب تلویزیون تماشا کند.

به گزارش پارس فوتبال ، داریوش شجاعیان در آخرین بازی های استقلال در لیگ هفدهم که مربوط به بازی رفت برابر ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می شود در ورزشگاه فولاد شهر در یک صحنه پایش روی توپ سر خورد و رباط صلیبی اش پاره شد.

شجاعیان در نیم فصل دوم لیگ هجدهم دوباره به میادین برگشت اما تحت تاثیر مصدومیت شدیدی که نصیبش شده بود نتوانست روزهای خوب خود را در ترکیب آبی ها تکرار کند.

شرایط برای هافبک آبی ها در لیگ نوزدهم اما کاملا متفاوت بود، جایی که او در ترکیب تیم استراماچونی در پست هافبک پشت مهاجم به میدان رفت و سرمربی ایتالیایی آبی ها از او به عنوان بازیساز اصلی تیمش استفاده کرد.

اما ۲۹ مهر ماه سال گذشته یک روز تلخ دیگر برای شجاعیان در دوران فوتبالش بود، اتفاقی که این بار در ورزشگاه شهرقدس رقم خورد، جایی که استقلال موفق شد با ۴ گل سایپا را شکست بدهد اما دقیقا در همان روز هافبک این تیم روی یک صحنه زانوی پایش پیچید و یک بار دیگر با تلخ ترین مصدومیتی که یک فوتبالیست نصیبش می شود مواجه شد، او رباط صلیبی اش پاره شد و این بار به طور کامل لیگ نوزدهم را از دست داد.

حالا داریوش شجاعیان در شرایطی وارد سن ۲۸ سالگی شده است که روزهای تلخ برای او تمام شده است و این بازیکن خوش تکنیک استقلال مدتی است تمرینات سبک خود را آغاز کرده است.

اگرچه فصل برای شجاعیان تمام شده است اما او باید امیدوار باشد با آمادگی کامل لیگ بیستم را استارت بزند تا بتواند خاطرات تلخ این فصل را از ذهن خودش و البته هواداران استقلال پاک کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها