کد خبر : 41095

اول جام را به پرسپولیس بدهند بعد لیگ را تعطیل کنند

اول جام را به پرسپولیس بدهند بعد لیگ را تعطیل کنند

رضا شاهرودی به خبرورزشی گفت: همه تیم‌ها هزینه کرده‌اند، قرارداد بستند، کلی تلاش کردند و حالا که فقط ۹ هفته تا پایان بازی‌ها باقی مانده، نباید ناامید شوند.

به گزارش خبرورزشی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس وارد ماجرای احتمال تعطیلی لیگ شد و به این شایعه، واکنش نشان داد. رضا شاهرودی در مورد شرایط فصل نوزدهم با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: «من بعید می‌دانم بازی‌های این فصل لغو شود، چون از یکی، دو ماه دیگر می‌توانند لیگ را دنبال کنند. البته من هم می‌دانم سلامتی مردم از هر چیزی واجب‌تر است و نباید در این مورد شوخی کرد، اما اگر شرایط بهتر شود و این ویروس از کشورمان بیرون برود، بهانه‌ای برای لغو لیگ وجود ندارد.»

او اضافه کرد: «همه تیم‌ها هزینه کرده‌اند، قرارداد بستند، کلی تلاش کردند و حالا که فقط ۹ هفته تا پایان بازی‌ها باقی مانده، نباید ناامید شوند. من فکر می‌کنم بهتر است همه صبر کنیم تا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این مورد نظر بدهند، اما من اعتقاد دارم ادامه بازی‌ها به سود فوتبال مملکت است. بالاخره نمی‌توان یک فصل را بی‌نتیجه رها کرد و باید فکر و تدبیر خوبی داشته باشیم.»

شاهرودی همچنین به شرایط پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «تیم ما هم در صدر جدول قرار دارد و فاصله امتیازی خوبی با سایر مدعیان ایجاد کرده است. اگر حتی قرار بر تعطیلی لیگ است، باید ابتدا جام را به پرسپولیس بدهند زیرا بازیکنان این تیم برای ماندن در صدرجدول و رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی، خیلی تلاش کردند. مسئولان اگر قرار است لیگ را نیمه‌کاره رها کنند، باید در مورد تعیین قهرمان هم فکر کنند. هیچ تیمی در ایران، نزدیک به پرسپولیس نیست و حق این باشگاه است که قهرمانی چهارم خود را جشن بگیرد. امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود و کرونا هم هرچه زودتر دست از سر مردم بردارد، چون همه ما از این وضعیت خسته شده‌ایم.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها