کد خبر : 41070

ژنرال به پایان خط رسید

ژنرال به پایان خط رسید

مسلماً در این تصمیم ناکامی امیر در رساندن سپاهان به صدر جدول، آن هم با تمام ریخت و پاش‌های صورت گرفته تأثیر زیادی داشته و انتظار از این مربی برآورده نشد.

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی که همچنان با پنج قهرمانی در تاریخ لیگ برتر پرافتخارترین مرد نیمکت‌های رهبری در فوتبال باشگاهی ایران است، در دومین سال از دومین تجربه هدایت باشگاه سپاهان هم نتوانست رؤیای رسیدن به قهرمانی ششم را برای زرد‌های نصف جهان برآورده کند و اختلاف دورقمی سپاهانی‌ها با پرسپولیس امید‌ها برای پایان بخشیدن به سال‌های دور از جام را کمتر از همیشه کرده است.

با این اتفاق تمایل باشگاه اصفهانی برای ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی هم کمتر از همیشه به نظر می‌رسد، چون با وجود اینکه تنها یکی دو ماه از اتمام سال دوم قرارداد و آزاد شدن این مربی باقی مانده، مدیران باشگاه سپاهان هیچ تمایلی به آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد از خود نشان نداده‌اند.

این اتفاق از آن منظر جالب توجه است که سپاهان به عنوان یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای پیش‌رو در بازار نقل و انتقالات همواره با توجه خاص به این‌گونه موارد از مدت‌ها قبل براساس استراتژی مدیریتی خود مذاکره با مربیان و بازیکنان مد نظر برای سال آتی را در دستور کار قرار می‌داد و امتناع فعلی آن‌ها از مذاکره با قلعه‌نویی حکایت از تصمیمات جدید برای سکان رهبری این تیم پرطرفدار در نصف جهان دارد.

مسلماً در این تصمیم ناکامی امیر در رساندن سپاهان به صدر جدول، آن هم با تمام ریخت و پاش‌های صورت گرفته تأثیر زیادی داشته و انتظار از این مربی برآورده نشد، به خصوص که سپاهان با پرسپولیس در صدر جدول اختلاف فاحشی پیدا کرد و حتی شروع دوباره لیگ هم مشخص نمی‌کند که قلعه‌نویی بتواند دوباره تیمش را به کورس قهرمانی بازگرداند. تنها نقطه امید برای ادامه این همکاری به قهرمانی سپاهان در جام‌حذفی برمی‌گردد که آن هم با توجه به شرایط فعلی و قرعه یک‌چهارم با استقلال غیرقابل پیش‌بینی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها