کد خبر : 41046

رقم دستمزد علیرضا جهانبخش رسما اعلام شد

رقم دستمزد علیرضا جهانبخش رسما اعلام شد

علیرضا جهانبخش، به پول ایران هفته‌ای چقدر از برایتون دستمزد می‌گیرد؟

به گزارش فوتبالی، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال در جهان باعث شده تا بعضی از باشگاهها به دنبال کاهش قرارداد بازیکنانشان باشند. در چنین شرایطی سایت انگلیسی زبان alkhaleejtoday این سوال را مطرح کرده که اگر بازیکنان برایتون با کاهش 30 درصد دریافتی هفتگی‌شان موافقت کنند، دستمزد هفتگی آنها چه تغییری خواهد کرد؟

بر اساس آمار منتشر شده در این سایت، علیرضا جهانبخش که هفته‌ای 50 هزار پوند از برایتون دریافتی دارد، در صورت کاهش 30 درصدی دستمزدش، هفته‌ای 35 هزار پوند از این باشگاه خواهد گرفت.

این موضوع سوژه‌ای شد برای اینکه رقم دریافتی علیرضا را به ریال تبدیل کنیم. قیمت پوند در بازار دیروز حدود 20 هزار تومان بوده است که ما این رقم را ملاک گزارشمان قرار می‌دهیم. بر این اساس، دریافتی هفتگی علیرضا جهانبخش از برایتون، 50 هزار پوند معادل 1 میلیارد تومان بوده که در صورت کاهش 30 درصدی آن، به 700 میلیون تومان در هفته می‌رسد تا جهانبخش، هفته‌ای 300 میلیون تومان ضرر کرده باشد!

اگر فرض کنیم دستمزد هفتگی جهانبخش شامل مالیات یا موارد دیگر نخواهد شد، او ماهانه، 200 هزار پوند معادل 4 میلیارد تومان از برایتون دریافتی داشته است.

RWxSA7Kq9uR1

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها