کد خبر : 41033

ساعت کاری فعالیت 71 صنف مختلف در دوره فاصله گذاری اجتماعی (جدول کامل)

ساعت کاری فعالیت 71 صنف مختلف در دوره فاصله گذاری اجتماعی (جدول کامل)

وضعیت فعالیت ۷۱ صنف تعیین‌ تکلیف شد. نحوه برنامه‌ریزی به‌ گونه‌ای است که تا اطلاع ثانوی ۶ صنف در حوزه‌های «مواد غذایی» و «حمل‌ و نقل» به‌طور کامل امکان و طبق ساعات معمول خود فعالیت دارند.

به گزارش دنیای اقتصاد، ۱۶ صنف به صورت نیمه‌وقت و ۴۹ صنف هم تعطیل هستند. در این میان، فعالان اقتصادی معتقدند اگر دولت انتظار دارد بخش تولید نه‌تنها مانند قبل از همه‌گیری کرونا، بلکه بیش از گذشته فعالیت کند، این کار فقط به‌صورت دستوری قابل اجرا نیست.

مطابق آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفته و اتاق اصناف کشور آن را اعلام کرده است وضعیت فعالیت ۷۱ صنف مختلف در چارچوب برنامه فاصله‌گذاری اجتماعی تعیین تکلیف شده است. البته این دستورالعمل به‌صورت موقت اجرا خواهد شد و در روزها و هفته‌های آینده مجددا مطابق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، جزئیات برنامه فعالیت اصناف اعلام خواهد شد.

اما در این میان و در حوزه مواد غذایی، اصنافی چون «بارفروشان»، «میوه و تره‌بار»، «خواربار و لبنیات» و «نانوایی»‌ها طبق سنوات گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌شده، به فعالیت خود ادامه خواهند داد. همچنین در بخش حمل‌ونقل، «حمل‌ونقل درون‌شهری» و «تاکسی تلفنی‌ها»، طبق سنوات گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خواهند کرد. در میان سایر کسب‌وکارها، ۱۶ فعالیت به‌صورت نیمه‌وقت و ۴۹ فعالیت نیز به‌طور کلی تعطیل خواهند بود که جزئیات آن در جدول ذکر شده است.

برنامه و ساعت کاری 71 صنف در طرح فاصله گذاری اجتماعی کرونا

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها