کد خبر : 40951

نوشابه باز کردن بلاژویچ برای برانکو!

نوشابه باز کردن بلاژویچ برای برانکو!

میروسلاو بلاژویچ که بعد از پایان کارش در تیم ملی کرواسی به ایران آمد تا تیم ملی ایران را به جام جهانی ۲۰۰۲ رهنمون کند به دلیل علاقه به مصاحبه همواره مورد توجه رسانه‌های این کشور بوده است.

به گزارش ورزش 3،  بلاژویچ در این مصاحبه که با موضوع دوران کاری‌اش در چین مورد سوال قرار گرفته، در پاسخ به این سوال که چینی‌ها چقدر کرواسی را می‌شناسند می‌گوید: من از چین خاطرات خوبی دارم و شاید بهترین جایی است که به کار مشغول بودم.

او که هدایت تیم شانگهای و تیم زیر ۲۳ سال چین را برعهده داشته، در ادامه می‌گوید: در چین همه چیز روی نظم است و پول شما را به موقع پرداخت می‌کنند. این چیزی است که در دنیای امروز کمتر اتفاق می‌افتد. من همیشه خاطرات خوبی از چین و مردم آن دارم و برای آن‌ها در روز‌های کرونا آرزوی سلامتی دارم.

در این بین بلاژویچ ناگهان به یاد دوران حضورش در ایران می‌افتد و خود و برانکو ایوانکوویچ را به یاد می‌آورد: ما در ایران هم تجربه مشابهی داشتیم. من برانکو را مثال می‌زنم که موردعلاقه مردم بود تا جایی که طرفداران تیمش برای بزرگداشت و احترام به وی پرچم کرواسی را به ورزشگاه آورده بودند. شما چطور می‌توانید نام کرواسی را اینطور سربلند کنید؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها