کد خبر : 40896

ادعای جدید برای میزبانی بازی های پرسپولیس و سپاهان خارج از ایران

ادعای جدید برای میزبانی بازی های پرسپولیس و سپاهان خارج از ایران

باتوجه به اینکه تیم های ایرانی و عربستانی در کشور خود با هم بازی نمی کنند، قطر میزبان بعضی از مسابقات این تیم ها در سال های اخیر بوده است. باشگاه های اماراتی هم پیش از این بدون مشکل برای برگزاری مسابقات در قطر حاضر شده اند. همه این قابلیت ها و امکانات باعث اطمینان از برگزاری مسابقات در یک فضای خوب در قطر می شود.

به گزارش مهر ، روزنامه «الشرق» قطر امروز در گزارشی از شانس بالای این کشور برای میزبانی متمرکز در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

این روزنامه نوشت:«کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ماه منتظر پاسخ فدراسیون های ملی است تا بداند که کدام باشگاه ها یا کشورها می خواهند میزبان بازی های باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شوند. قطر گزینه پرشانسی برای میزبانی از تیم هایی است که در گروه السد و الدحیل قطر قرار دارند. (به ترتیب سپاهان و پرسپولیس از ایران همگروه السد و الدحیل هستند) قرار است بازی های مرحله گروهی در ماه آگوست برگزار شود یعنی زمانی که هوا به شدت گرم و شرجی است. این شرایط شامل باشگاه های غرب آسیا یعنی قطر، امارات، عربستان، ایران و ازبکستان می شود.»

در ادامه این گزارش آمده است:«ورزشگاه جاسم بن حمد متعلق به باشگاه السد و ورزشگاه الجنوب متعلق به باشگاه الوکره شرایط میزبانی از مسابقات را دارند چرا که این دو استادیوم مجهز به سیستم خنک کننده هستند و می توان شرایط آب و هوایی مناسبی را در طول مسابقات فراهم کرد. علاوه بر این وجود تعداد کافی استادیوم در قطر از جمله استادیوم جام جهانی و اسپایر که اینها هم به سیستم خنک کننده مجهز هستند، باعث می شود تا تیم ها به صورت چرخشی تمریناتشان را انجام بدهند.»

روزنامه الشرق دلیل دیگر بالا بودن شانس قطر برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را اینطور برشمرده است:«باتوجه به اینکه تیم های ایرانی و عربستانی در کشور خود با هم بازی نمی کنند، قطر میزبان بعضی از مسابقات این تیم ها در سال های اخیر بوده است. باشگاه های اماراتی هم پیش از این بدون مشکل برای برگزاری مسابقات در قطر حاضر شده اند. همه این قابلیت ها و امکانات باعث اطمینان از برگزاری مسابقات در یک فضای خوب در قطر می شود.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها