کد خبر : 40723

سعادتمند رسما مدیرعامل استقلال شد

سعادتمند رسما مدیرعامل استقلال شد

عضو جدید هیئت مدیره استقلال با حکم وزیر ورزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش ورزش سه، احمد سعادتمند فردی است که در تاریخ ٢٨ اسفندماه به عضویت هیئت مدیره استقلال در آمد و از همان ابتدا خیلی ها او را مدیرعامل بعدی این باشگاه می دانستند.

سعادتمند اما روز گذشته جلسه در وزارت ورزش با مسعود سلطانی فر برگزار شود و در شرایطی که همه منتظر امضای حکم او بودند اول پست اینستاگرامی  فرهاد مجیدی و بعد استعفای اسماعیل خلیل زاده از مدیرعاملی این باشگاه شرایط را سخت و پیچیده کرد.

همه این ها بخشی از تحرکاتی بود که در ٢۴ ساعت گذشته برای وتوی تصمیم وزیر  ورزش و جوانان برای امضای حکم سعادتمند رخ داد اما صبح امروز مسعود سلطانی فر حکم او را امضا کرد تا آبی ها بعد از مدتی بلاتکلیفی بالاخره مدیرعامل جدید خود را بشناسند.

در خبری که سایت وزارت ورزش و جوانان منتشر کرده اعلام شده بر اساس صورت جلسه ای که هیئت مدیره استقلال در تاریخ دهم فروردین امسال کرده سعادتمند به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشخص شده است، این در حالی است که اسماعیل خلیل زاده در واکنش به این اتفاق شب گذشته از سمت خود استعفا داد و البته موسوی هم بازگشت به هیئت مدیره استقلال را نپذیرفت.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا احمد سعادتمند در اولین گام می تواند حواشی ای که در این مورد به وجود آماده را جمع کند یا نه.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها