کد خبر : 40671

برانکو حسرت پرسپولیسی ها را بیشتر کرد

برانکو حسرت پرسپولیسی ها را بیشتر کرد

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی عمان با اقدام جدید خود، حسرت سرخپوشان را دوچندان کرد.

به گزارش میزان، برانکو ایوانکوویچ بخشی از حقوق خود بابت حضور در تیم ملی عمان را نادیده گرفت تا به فدراسیون فوتبال این کشور در روز‌های فراگیر شدن کروناویروس کمک کند.

در واقع او به صورت رسمی اعلام کرده ۷ هزار ریال عمان (چیزی در حدود ۲۰ هزار دلار) را نادیده می‌گیرد که این رقم، حدود ۴۰ درصد از حقوق دو ماه این مربی سرشناس است. برانکو به دنبال آن بود که بحران مالی بر فوتبال در کشور عمان را با همکاری خود مدیریت کند، اما این اقدام او، در ایران هم بازتاب گسترده‌ای داشت.

برانکو و همکارانش بابت دریافت مطالبات سنگین از باشگاه پرسپولیس دست به کار شده و به فیفا شکایت کرده‌اند. آنها حکم اولیه را دریافت کردند و در انتظار عکس‌العمل باشگاه ایرانی هستند. مدیران باشگاه پرسپولیس هم می‌دانند که راهی برای فرار از زیر بار این احکام سنگین نیست و باید پول را پرداخت کنند.

نکته مهم اینجا است که برانکو حاضر شد به فدراسیون عمان، تخفیف قابل توجهی بدهد، اما مدعی است حتی یک دلار هم به باشگاه پرسپولیس تخفیف نمی‌دهد، زیرا فرصت تخفیف دادن به طرف ایرانی از دست رفته است. اگر تیم مدیریتی باشگاه زودتر وارد عمل می‌شد، آنها می‌توانستند برانکو را راضی به همکاری کنند، اما آن‌قدر زمان را از دست دادند تا بالاخره سرمربی پیشین باشگاه سرخپوش پایتخت به سیم آخر زد و شکایت خود را به صورت جدی پیگیری کرد.

در میان مصاحبه مدیران پرسپولیس و برانکو، این موضوع هم لو رفت که باشگاه به دنبال دریافت تخفیف ۷۰ درصدی و پرداخت اقساطی ۳۰ درصد باقی‌مانده از طلب این مربی کروات بود که برانکو چنین پیشنهاداتی را رد کرد، زیرا مدعی است ۱۴ ماه حتی یک دلار هم دریافت نکرده بود و بعد از این همه وقفه، باشگاه نباید به دنبال تخفیف ۷۰ درصدی باشد.

به هر حال، برانکو حاضر شد به فدراسیون عمان تخفیف بدهد، اما به باشگاه پرسپولیس هیچ تخفیفی نداد تا نشان بدهد اهل معامله بود. حتی او به مدیران پرسپولیس گفته بود حاضر است در شرایطی ویژه، به باشگاه ایرانی تخفیف بدهد و پرونده خارج از دایره فیفا بسته شود ولی پرسپولیسی‌ها قدر این فرصت را ندانستند و حالا فیفا تمام و کمال، حقوق برانکو را از باشگاه ایرانی دریافت می‌کند و به حساب مرد کروات می‌ریزد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها