کد خبر : 40639

توضیح وزیر در مورد میزان و نحوه افزایش حقوق معلمان در سال 99

توضیح وزیر در مورد میزان و نحوه افزایش حقوق معلمان در سال 99

وزیر آموزش وپرورش گفت: برای بازگشایی مدارس تابع نظر ستاد ملی کرونا هستیم و هنوز به ما اجازه بازگشایی مدارس نداده است. وی همچنین در مورد افزایش حقوق معلمان نیز توضیحاتی ارائه داد.

محسن حاجی‌ میرزایی درباره افزایش حقوق معلمان و کارکنان اداری اظهار کرد: هم معلمان و هم کارکنان اداری شامل افزایش ۵۰ درصدی فصل دهم قانون مدیریت خدمات شدند، اظهار کرد:با توجه به اینکه برای معلمان از ظرفیت رتبه‌بندی فرهنگیان استفاده کردیم و بر اساس همین افزایش ۵۰ درصدی بود برخی از آن‌ها با تغییر چندانی در حقوق مواجه نشدند درواقع برای ۳۲ درصد رقم افزایش زیاد نبود و برای ۶۲ درصد معلمان از ۵ تا ۵۰ درصد افزایش اعمال شد که اکنون با کارکنان دیگر دستگاه‌ها همتراز شدند همچنین با دستگاه‌های بالادستی همچون سازمان امور اداری استخدامی و برنامه برای چگونگی حفظ رتبه بندی فرهنگیان در حال رایزنی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به عملکرد سال ۹۸ این وزارتخانه گفت: آموزش و پرورش تلاش کرده است تا پوشش تحصیلی را به حداکثر ممکن برساند و ۹۸/۱۸ درصد پوشش افراد لازم التعلیم است که محقق شد.

او ادامه داد: در سال ۹۸ فعالیت‌های مربوط به جبران خسارات زلزله و سیل را داشتیم و خوشبختانه با افزایش تعداد ساخت مدارس در کرمانشاه شاخص متوسط سرانه فضا در این استان افزایش پیدا کرد همچنین تعمیرات مدارس سیل زده را داشتیم، علاوه بر آن برگزاری المپیاد‌های درون مدرسه‌ای را هم داشتیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها