کد خبر : 40576

سعادتمند احتمالا امروز مدیرعامل استقلال می شود

سعادتمند احتمالا امروز مدیرعامل استقلال می شود

گفته می‌شود امروز نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار خواهد شد تا مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  پیش از اغاز سال ۱۳۹۹، دو عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شدند تا بخشی از ترکیب کادر مدیریتی استقلال در فصل جاری مشخص شود. با این حال آبی پوشان هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند و پس از استعفای علی فتح الله زاده از سرپرستی باشگاه، مدیرعامل جدیدی برای استقلال انتخاب نشده است.  

اکنون گفته می‌شود جلسه هیئت مدیره استقلال برای انتخاب مدیرعامل جدید امروز در ساختمان باشگاه برگزار می‌شود. این در حالی است که خلیل زاده به تازگی همسرش را از دست داده و خودش هم به تازگی از بیمارستان مرخص شده است و با این شرایط معلوم نیست او بتواند از در جلسه امروز حاضر شود. از طرف دیگر شرایط عبدالرضا موسوی هم برای ادامه کار هیئت مدیره در هاله‌ای از ابهام است و وزارت ورزش و جوانان هنوز واکنشی نسبت به استعفای او و منزوی نشان نداده است که همین مسائل حضور او در جلسه را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

باتوجه به این که مدیرعامل جدید استقلال از میان اعضای هیئت مدیره قرار است انتخاب شود، احمد سعادتمند اصلی‌ترین گزینه برای تکیه زدن بر صندلی مدیرعاملی این باشگاه است. عضو تازه وارد هیئت مدیره استقلال در نبود خلیل زاده، پیگیر امور باشگاه بود و با رایزنی‌هایی که انجام داد، توانست از شفر مهلت بیشتری برای پرداخت مطالباتش بگیرد.  

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها