کد خبر : 40330

نفوذ کرونا به باشگاه استقلال / چه کسانی باید قرنطینه شوند؟

نفوذ کرونا به باشگاه استقلال / چه کسانی باید قرنطینه شوند؟

باشگاه استقلال، اولین باشگاه لیگ برتری است که ویروس کرونا به مجموعه‌اش نفوذ کرده است.

به گزارش فوتبالی، پیش از عید اخباری منتشر شده بود مبنی بر آنکه یکی دو بازیکن لیگ برتری، علائم کرونا را دارند منتهی هیچ خبر جدیدی در این زمینه روی خروجی سایت های خبری قرار نگرفت تا معلوم نشود که این خبر تا چه اندازه صحت دارد منتهی حالا استقلالی‌ها نگران پزشک و رئیس هیات مدیره تیمشان هستند.

حتما در جریان هستید که اسماعیل خلیل‌زاده به دلیل مشکوک بودن به کرونا در بیمارستان بستری شده است. او طی چند وقت اخیر مدام در جاده تهران رشت در رفت و آمد بوده است. شهر و استانی که به شدت درگیر کروناست و حالا احتمالا این رفتن و آمدن باعث شده که خلیل زاده کرونا بگیرد. اما سوال دیگری هم این وسط مطرح می شود. اینکه چه زمانی خلیل زاده کرونا گرفته و اینکه آیا غیر از خلیل زاده در هیات مدیره استقلال، مدیر دیگری کرونا گرفته است یا نه. علی فتح الله زاده سرپرست مستعفی باشگاه استقلال هم به سرماخوردگی سختی مبتلا شده بود که برخی رسانه ها گفتند کروناست اما خودش و نزدیکانش، ابتلا به کرونای او را تکذیب کردند. هر چند مشخص نشد فتح الله زاده به صورت دقیق، چه بیماری داشته اما احوال او رو به بهبود است و یکی دو روز پیش هم ویدیویی از او منتشر شد که در آن فتح الله زاده گفت که کرونا ندارد.

در هر حال تا قبل از تعطیلات نوروزی، خلیل زاده به ساختمان باشگاه هم سرزده است و جلساتی هم با اعضای هیات مدیره و سرمربی و کاپیتان هم داشته، موضوعی که قطعا باعث نگرانی بازیکنان و کادر فنی و کارمندان باشگاه خواهد شد و باید دید که او طی یکی دو هفته گذشته چند جلسه داشته است. از طرف دیگر اگرچه تمرینات استقلال از 14 اسفند تعطیل بوده و احتمالا بازیکنان از آن زمان به بعد دیداری با دکتر کاوه ستوده پزشک تیمشان نداشتند اما حالا که او متاسفانه به کرونا مبتلا شده، قطعا تا یک مدت باید دوران استراحت اجباری را پشت سر بگذارند و اگر قرار به شروع تمرینات از نیمه فروردین باشد، قطعا پزشک استقلال امکان حضور در تمرینات این تیم را نخواهد داشت. مهم ترین سوالی که مطرح می شود این است چون کسی می داند در باشگاه و تیم استقلال، کرونا تا کجا پیش رفته، نباید کسانی که با خلیل زاده و ستوده تماس داشته اند، به قرنطینه خانگی بروند و حتی از آنها تست گرفته شود؟ 

امروز در خبرهای غیر رسمی آمده بود که یکی از مدافعان معروف لیگ برتری هم مشکوک به کروناست و او هم در چند وقت اخیر تماس های زیادی با بازیکنان تیمش داشته و حتی در یک برنامه پر بیننده تلویزیونی هم حاضر شده است! 

کرونا به فوتبال ایران و لیگ برتر رسیده و همین ماجراهاست که ممکن است که برگزاری لیگ برتر را غیرممکن کند. تصمیمی که البته بر عهده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و البته ستاد ملی مبارزه با کروناست. اینطور که آمارهای غیررسمی نشان می دهد حدود 8 میلیون نفر در سفر هستند و البته در بسیاری از شهرها، هنوز کرونا جدی گرفته نشده است. در روزهای آینده مطمئنا از تیمهای دیگر هم خبرهایی درباره کرونا شنیده خواهد شد. مخصوصا اینکه چند تیم قصد دارند، تمرین هایشان را شروع کنند. کاری که بر خلاف دستور ستاد ملی مبارزه با کروناست!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها