کد خبر : 40312

افشاگری در مورد حقوق مدیرعامل مستعفی پرسپولیس

افشاگری در مورد حقوق مدیرعامل مستعفی پرسپولیس

در شرایطی که دعوای مدیریتی در باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر به سوژه جنجالی تبدیل شده، یکی از مدیران این تیم مدعی شد که انصاری‌فرد بعد از دریافت مساعده و دو ماه حقوق پیش از موعد خود این باشگاه را ترک کرده است.

محمدحسن انصاری‌فرد که بعد از جنجال‌های مدیریتی خود و چالش هایی که برای این باشگاه شکل داد، از مدیرعاملی این تیم استعفا داد، اکنون با اتهام عجیبی از سوی یکی از مدیران تیم مواجه شده است.

مهرداد هاشمی، عضو هیئت مدیره باشگاه مدعی است که انصاری فرد بعد از دریافت دو ماه از حقوق خود با عنوان مساعده، باشگاه را ترک کرده است! هاشمی در این باره می‌گوید: آقای انصاری‌فرد برای چه می‌گوید پولی در باشگاه نبوده است؟ اگر پولی نبود که او بتواند پول و حقوق هفت ماه مدیر روابط عمومی و مشاور اعظم خود را پرداخت کند، چطور توانسته دو ماه زودتر حقوق خود را به عنوان مساعده دریافت کند. او ۳۰ میلیون به عنوان مساعده دریافت کرد اما نتوانست حقوق مشاور خود را بپردازد؟

این در حالیست که باشگاه به تازگی موفق شده است برای سال جدید مبلغ ۳ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند که این درصد برای خیلی از بازیکنان این تیم به عدد کمتر از ۳ میلیون رسیده است و با این حال مدیرعامل سابق توانسته با دریافت حقوق ۱۵ میلیونی و ۳۰ میلیون به عنوان مساعده، باشگاه را ترک کند!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها