کد خبر : 40257

بزرگ ترین اشتباه این پرسپولیسی رفتن به استقلال بود

بزرگ ترین اشتباه این پرسپولیسی رفتن به استقلال بود

محمدحسین کنعانی زادگان درباره فوتبالیست شدنش و مسیر سختی که برای رسیدن به سطح اول فوتبال داشته است گفت: پدر و مادرم دوست داشتند من درس بخوانم. مادرم بیشتر با فوتبالم مخالف بود. هر طور بود از خانه فرار می‌کردم تا تمرین کنم.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: من رشته برق صنعتی و مکانیکی را تمام کردم، ولی تحصیلات را ادامه ندادم. از ۹ سالگی به تهران آمدم. به خانواده ام می‌گفتم همه چیز خوب است تا خیالشان راحت باشد در صورتی که نزدیک به دو سال در یک بستنی فروشی در محله شهران تهران کار می‌کردم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره مهدی قائدی (مهاجم استقلال) تاکید کرد: مهدی بازیکن خوبی است. یادم می‌آید وقتی که او در تیم امید بود من و رامین رضاییان به تیم ملی دعوت شده بودیم دوست داشت به پرسپولیس بیاید، ولی مسیر زندگی اش عوض شد. ان شاءالله موفق باشد. او بازیکن قوی‌ای است.

کنعانی زادگان همچنین درباره حضورش در تیم استقلال در یک برهه زمانی گفت: بزرگترین اشتباه زندگی ام رفتن به استقلال بود.

این مدافع ملی پوش در خصوص مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس که در تیم ریوآوه پرتغال بازی می‌کند، گفت: مهدی طارمی بهترین مهاجم آسیا است. مقابل مهدی بازی کرده ام و مهار او واقعا سخت است.

کنعانی زادگان درباره علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی جلوی علیرضا بیرانوند خیلی راحت است بخصوص در ضربات ایستگاهی که خروج هایش عالی است و به مدافعان اعتماد به نفس می‌دهد. وقتی علیرضا در تیم ملی و پرسپولیس درون دروازه است خیالم راحت است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها