کد خبر : 40255

بازیکنان استقلال را عصبانی کردند و 4 گل زدیم

بازیکنان استقلال را عصبانی کردند و 4 گل زدیم

آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی با خبرنگار وبسایت کالچو مرکاتو صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، خیلی زود خبر این لایو در بین هواداران استقلال پیچید و تعداد زیادی از آن ها وقتی او در مورد استقلال، اینتر، بوراتزی، رم و... صحبت می‌کرد، در این فضا حاضر شده و برای او قلب آبی می‌فرستادند.

استراماچونی که از مهم ترین چهره های خبرساز فوتبال ایران در سال گذشته بوده، همچنان ارتباط خود را با ایران حفظ کرده است؛ اگرچه دیگر در بیوی اینستاگرام خود، کلمه سرمربی استقلال را برداشته است. با این حال او از حضور در ایران و هواداران استقلال انرژی گرفته و شاید دوباره او را در تهران ببینیم. اگرچه به نظر می‌رسد اولویتش حضور در ایتالیاست.

گزیده ای از صحبت های او در این لایو را بخوانید:

*ایران چیزهای بسیار زیادی برای من داشت، استقلال یک ماجرای مهم بود که با سختی آغاز شد. ما بعد از 4 بازی در رتبه یکی مانده به آخر قرار داشتیم اما توانستیم با حمایت طرفداران تا نیم فصل به صدر جدول برسیم. در بازی های خانگی 100 هزار تماشاگر داشتیم  من تا به‌حال تجربه مستقیمی از این همه طرفدار نداشتم. همین حالا هم ابراز لطف هواداران  استقلال را می‌بینید که در این لایو اینستاگرامی قلب آبی می فرستند.

*بعد از یکی از بازی ها می‌خواستیم تمرین کنیم که دیدیم زمین تمرین قفل شده و بهانه هم بارش باران بود و حتی زمین دوم تمرین هم در دسترس نبود و نتوانستیم تمرین کنیم. من یک عصبانیت مثبت و به موقعی در بازیکنان را دیدم که باعث شد 4-2 برنده مسابقه شدیم. این مسابقه انقلابی ما بود که تیم را زیرورو کرد.

* من تلاش کردم این عملیات را به پایان برسانم ولی امکان چنین چیزی نبود.

*بهترین باشگاه های ایران که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند در لول معمولی و پایین لیگ سری آ ایتالیا هستند.

*برای من یک بازار خیلی خوب در آسیا به وجود آمد و پیشنهادات مختلفی هم از ایران رسید. اگر بازگشت به ایران اتفاق بیفتد فقط استقلال خواهد بود، من می‌خواهم مربیگری کنم و تجربه حضور در آسیا بسیار مهم است و حالا باید ببینیم چه می‌شود.

*ایتالیا برای من اولویت دارد اما باید همه چیز را بررسی کنیم، از جمله پیشنهادات خارجی.

*از یک تیم غیر ایرانی که در چمپیونزلیگ آسیا هست هم پیشنهادی برای من آمده اما بعد از ماجرای کرونا آن را بررسی خواهم کرد.

*در حال حاضر مهم ترین چیز این است که سلامتی تمام کشورها حفظ شود و به ثبات برسد و فوتبال در درجه دوم است. بنابراین در خانه بمانید و به حرف مسئولان گوش کنید که این از همه چیز مهم تر است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها