کد خبر : 40225

التماس به 2 بازیکن برای ماندن در استقلال

التماس به 2 بازیکن برای ماندن در استقلال

وینفرد شفر در جدیدترین گفتگوی خود با رسانه های ایرانی در خصوص تلاش برای نگه داشتن 2 بازیکن در استقلال توضیحاتی داده است.

وینفرد شفر پس از باخت در دربی عملا در مسیر اخراج از استقلال قرار گرفت و در نهایت هم با راه ندادنش به تمرین عذر او را خواستند.

این مربی آلمانی در گفتگوی خود با خبرگزاری ایلنا در خصوص مامه تیام و سرور جپاروف از استقلال که با واکنش منفی هواداران رو به رو شد توضیح داد.

شفر گفت: بگذارید یک چیز را صادقانه بگویم، بعد از اینکه قهرمان جام حذفی شدیم، می‌خواستم تمام تیم را برای فصل جدید کنار هم نگه دارم ولی برخی افراد در باشگاه و هیات مدیره باشگاه حمایت کافی از ما نداشتند و آن زمان که باید پول به پندار(توفیقی) می‌رساندند تا قراردادها را تمدید کند این کار را نکردند. شما می‌دانید که سرور و حتی تیام چند روز در ترکیه منتظر بودند و صبر کردند. من به آنها التماس کردم که کمی بیشتر بمانند. اما ناگهان افتخاری در تهران استعفا کرد و پندار هم از باشگاه خارج شد و این شانس از بین رفت. با تیام، سرور، امید ابراهیمی و چند بازیکن جدید مانند دانشگر و علی کریمی ما می‌توانستیم قهرمان شویم و در لیگ قهرمانان آسیا بسیار پرقدرت بودیم، اگر مدیریت جدید به اندازه کافی از تیم و کادرفنی حمایت می‌کرد و کار ما را خراب نمی‌کرد ما می‌توانستیم به قهرمانی هم برسیم. نکته‌ای که آن دو نفر باید تا آخر عمر باید با آن زندگی کنند این است که شانس قهرمانی را از استقلال گرفتند.

وینفرد شفر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها