کد خبر : 40122

آتش افشاگری جدید فرهاد مجیدی دامان استقلال را گرفت

آتش افشاگری جدید فرهاد مجیدی دامان استقلال را گرفت

فرهاد مجیدی ضمن حمایت از خلیل زاده و موسوی و انتقاد از تصمیم گیرندگان اعلام کرد که بازیکنان استقلال شب عید هیچ گونه دریافتی نداشته‌اند.

به گزارش خبرورزشی ، در این مورد و انتقاد تند فرهاد از ساختار سازمانی و مدیریتی استقلال شنیدیم قرار بود بازیکنان یکی یکی مصاحبه کنند چون با توجه به تعطیلی تمرینات گروهی استقلال و لغو لیگ برتر نمی شد اعتصاب کرداما مجیدی در نهایت تصمیم گرفت در آستانه تحویل سال جدید خودش به جای بازیکنان واکنش نشان بدهد تا آنها مقابل باشگاه قرار نگیرند.

حتی شنیدیم به یکی دو بازیکن استقلال که قصد حضور در برنامه های نوروزی تلویزیون را داشتند گفته شد چیزی نگوئید تا شاید پولی واریز شود، که نشد.

با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود که مجموع قرارداد بازیکنان استقلال در فصل جاری فوتبال ایران حدود ۵۰ میلیارد تومان می‌شود که البته بخش عمده‌ای از آ ن هنوز پرداخت نشده است.

هزینه‌های یک فصل تیمهای پرسپولیس و استقلال حدود ۱۰۰ میلیارد تومان می شود که البته شامل هزینه‌های جاری،قراردادهای بازیکنان،پول هتل، پروازهای هواپیما و... می‌شود اما با حرفی که مجیدی زد مشخص شد که فقط مبلغ قراردادها حدود ۵۰میلیارد تومان است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها