کد خبر : 40115

شایعه امیدبخش برای پرسپولیس و هوادارانش

شایعه امیدبخش برای پرسپولیس و هوادارانش

این خبر در حالی در آخرین روز سال منتشر شده که معاون وزیر ورزش دیروز اعلام کرد تکلیف مدیرعامل جدید پرسپولیس در سال جدید مشخص خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال ،  در شرایطی که بعد از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد، مهدی رسول‌پناه رئیس هیات مدیره پرسپولیس، به عنوان سرپرست به کارهای این تیم رسیدگی می‌کند، یک کانال تلگرامی که اخبارش نسبتا موثق است و پیش از این شایع شده بود یکی از مسئولان پرسپولیس،  اخبار را به آن کانال جهت انتشار می دهد ،  مدعی شده که علی اکبر طاهری در آستانه مدیرعاملی پرسپولیس و بازگشت به این باشگاه قرار گرفته است.

همچنین این کانال مدعی شده است که احتمال دارد که در ادامه انتصابات در هیات مدیره پرسپولیس،محمد حسین نژاد فلاح نیز به مجموعه مدیریتی سرخپوشان بازگردد.

پی نوشت: این خبر در حالی در آخرین روز سال منتشر شده که معاون وزیر ورزش دیروز اعلام کرد تکلیف مدیرعامل جدید پرسپولیس در سال جدید مشخص خواهد شد. 

گفتنی است در صورتی که این خبر به واقعیت بپیوندد  ، با توجه به پیشینه عملکردی مناسب طاهری و نژاد فلاح در پرسپولیس ( آوردن برانکو و در ادامه حمایت از او که منجر به چند فصل افتخارآفرینی پرسپولیس شد ) می‌تواند اتفاق خوبی در روز های عجیب پرسپولیس برای هواداران این تیم باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها