کد خبر : 40092

ابعاد بیشتر از اختلاف بیرانوند و اینستاگرام پرسپولیس

ابعاد بیشتر از اختلاف بیرانوند و اینستاگرام پرسپولیس

ظاهرا علیرضا بیرانوند هنوز از مسئولین تولید محتوای پرسپولیس در فضای مجازی ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی بیرانوند اعلام کرده به نوعی توسط اینستاگرام رسمی پرسپولیس بایکوت شده و عکسی از او منتشر نمی‌شود و به همین دلیل اینستاگرام باشگاه را دیگر پیگیری نمی‌کند.

 ادعایی که با بررسی صفحه پرسپولیس و عکسی که از بیرانوند آخرین بار ۱۷ روز پیش منتشر شده صحیح به نظر می‌رسید. روز گذشته اما حساب رسمی پرسپولیس با انتشار عکسی یک نفره و اختصاصی از بیرانوند سعی داشت به اختلاف‌ها پایان بدهد. مسئله اما ختم به خیر نشد و بیرانوند نه‌تنها باشگاه را فالو نکرد بلکه چند ساعت بعد یک استوری هم منتشر کرد تا نشان دهد من فعالم و عکس‌ را هم دیدم اما چیزی تغییر نکرده است!

بیرانوند چون حساب باشگاه را آنفالو کرده طبیعتا از وجود این عکس در حالت عادی بی‌خبر بوده اما با توجه به تگ شدن او توسط حساب باشگاه همه در انتظار واکنش او بودند که بیرانوند حتی این عکس را لایک هم نکرده است!

نکته عجیب‌تر این‌جاست بیرانوند حساب حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی سابق پرسپولیس که با اسپانسر تولید محتوای پرسپولیس اختلافاتی شدید را فالو دارد که خود حاشیه‌های زیادی را درست می‌کند هرچند که این حرکت به دلیل دوستی قبلی و همکاری در نفت تهران قابل توجیه به نظر می‌رسد.

باید دید واکنش این دروازه‌بان محبوب در روزهای آتی نسبت به این اتفاق چه خواهد بود. در هر حال فرض را باید اینطور بگیریم که انگار بیرانوند پست اینستاگرام باشگاه پرسپولیس را دیده اما آن را لایک نمی کند و هنوز هم صفحه را فالو نکرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها