کد خبر : 40050

ستاره فوتبال در روزهای قرنطینه چه کار می کنند؟

ستاره فوتبال در روزهای قرنطینه چه کار می کنند؟

شیوع گسترده ویروس کرونا در گوشه و کنار دنیا تاثیر قابل توجهی بر دنیای فوتبال گذاشته.

به گزارش "ورزش سه"،  تمامی لیگهای بزرگ دنیا در حال حاضر در تعلیق به سر می‌برند و یوفا دیروز اعلام کرد رقابتهای یورو2020 را تا یک سال دیگر به تعویق انداخته است.

در این شرایط، بسیاری از باشگاه‌های فوتبال مجمموعه‌های تمرینی خود را تعطیل کرده و بازیکنان‌شان را مجبور کرده‌اند در قرنطینه خانگی قرار بگیرند. اما ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال این روزها چه می‌کنند؟

لیونل مسی

لیونل مسی این روزها در خانه به سر برده و وقتش را با فرزندانش می‌گذراند. ابرستاره آرژانتینی بارسلونا در اینستاگرام عکسی از خود در کنار دو فرزندش منتشر کرد. مسی در این پست به سرعت بالای انتشار ویروس کرونا اشاره کرده و از همه خواست در خانه بمانند.

 

 

مسی در پست اینستاگرامی خود نوشت:" سلامت همیشه باید در درجه اول اولویت باشد. ما در لحظه‌ای استثنایی به سر می‌بریم و همه باید از توصیه‌های سازمان‌های بهداشتی و مقامات دولتی تبعیت کنیم. تنها در این صورت است که می‌توانیم به شکلی موثر با ویروس کرونا مقابله کنیم".

 

سرخیو راموس

کاپیتان رئال مادرید هم با انتشار ویدیویی در توییتر خود را در حالی به تصویر کشید که در حال ورزش بوده و روی تردمیل می‌دود. او در این پست از هشتگ تمرین در خانه استفاده کرد.

 

نیمار

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن هم با انتشار پستی مشابه راموس در اینستاگرام، نشان داد که در خانه‌اش مشغول تمرین و بدنسازی است. او از هشتگ بیرون کردن کرونا استفاده کرد.

 

لوکاس واسکز

مهاجم رئال مادرید هم با انتشار پستی در اینستاگرام خود نشان داد که در حیاط خانه‌اش مشغول تمرینات بدنسازی است. واسکز در این عکس در کنار فرزند خردسالش دیده می‌شود که سعی دارد حرکات پدر را تقلید کند.

 

 

الکسیس سانچس

الکسیس سانچس ستاره شیلیایی اینترمیلان هم برای برقراری ارتباط با هوادارانش از اینستاگرام استفاده کرده و نشان داد که در طبیعت مشغول تمرین و ورزش کردن است.

 

 

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو هم با انتشار پستهایی در شبکه‌های اجتماعی از مردم خواست که از توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی تبعیت کرده و برای مقابله با ویروس کرونا تلاش کنند. رونالدو در این باره نوشت:" من امروز نه به عنوان یک فوتبالیست بلکه به عنوان یک پسر، یک پدر و یک انسان با شما صحبت می‌کنم که نگران شرایطی است که دنیا با آن روبرو شده. رعایت توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی و مقامات مسئول اهمیت زیادی دارد". رونالدو این روزها به همراه خانواده‌اش در شهر زادگاه خود مادیرا در پرتغال به سر می‌برد.

 

 

جیمز میلنر

ستاره لیورپول که عده‌ای از هواداران فوتبال بارها با او شوخی کرد و معتقدند میلنر یکی از بی‌هیجان‌ترین و کسل‌کننده‌ترین فوتبالیست‌های دنیا است، از فرصت قرطینه خانگی‌اش برای همراه شدن با این شوخی‌ها استفاده کرد و با انتشار عکسی از خود در توییتر مدعی شد درحالیکه سایر ستاره‌های دنیای فوتبال مشغول تمرین و منتشر کردن عکس‌های جذاب از خود هستند او در خانه‌اش نشسته و مشغول جیره‌بندی چای‌های کیسه‌ای از برندی است که به آن علاقه دارد. او در یک پست دیگر، عکسی از خود منتشر کرد که روی چمن خم شده و با یک خط کش و یک قیچی در حال تنظیم ارتفاع چمن‌های خانه‌اش است.

 

 

 

تامی آبراهام

ستاره جوان چلسی بر خلاف بسیاری از ستاره‌های فوتبال دنیا در توییتر خود می‌گوید حوصله‌اش از در خانه ماندن و قرنطینه شدن سر رفته و زندگی بدون ورزش برایش دشوار شده است.

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها