کد خبر : 40040

آقای انصاری فرد بفرمایید جلسه هیات مدیره!

آقای انصاری فرد بفرمایید جلسه هیات مدیره!

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سوم سیما صحبت‌هایی را درباره فشار وزیر ورزش و جوانان نسبت به شکایت از برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق این تیم مطرح کرد.

به گزارش مهر، مدیرعامل مستعفی پرسپولیس پا را فراتر از این موضوع گذاشت و انتقادات تندی را به هیئت مدیره و مسعود سلطانی فر وارد کرد. او که خود را مهره وزیر برای فرار پرسپولیس از بحران می داند صحبت از حمایت های سلطانی‌فر از هیئت مدیره هنگام افشای قرارداد بازیکنان و نادیده گرفتن خودش توسط وزارت داد. انصاری‌فرد اوج اختلافاتش با هیئت مدیره را همزمان با ورود مهدی رسول‌پناه به باشگاه عنوان کرد تا رئیس هیئت مدیره باشگاه را وادار به واکنش کند.

مهدی رسول‌پناه درباره صحبت‌های تند مدیرعامل مستعفی پرسپولیس علیه شخص وی و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اصلا نمی خواستیم فضای آرام باشگاه را تحت تاثیر چنین وضعیتی قرار دهیم اما ایشان صحبت‌هایی کرده که باعث تعجب است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: صحبت‌های ایشان کذب محض است. پاسخ لازم و شفاف را بطور مشابه خواهیم داد. ما هنوز هم می‌خواهیم آقای انصاری‌فرد در جلسه هیئت مدیره شرکت کند تا شفاف‌سازی لازم صورت بگیرد.

رسول‌پناه در ادامه راجع به اینکه آیا این باشگاه قصدی برای شکایت از برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس دارد تصریح کرد: دروغ است! هیچ فکری برای این کار نداریم چه برسد که بخواهیم آن را تبدیل به یک تصمیم کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها