کد خبر : 40036

خبر مهم در مورد اسکان نوروزی فرهنگیان

خبر مهم در مورد اسکان نوروزی فرهنگیان

طبق روال سال‌های گذشته، پذیرش حضوری فرهنگیان در ستادهای اسکان نوروزی از جمله مدارس، از ۲۸ اسفند آغاز می‌شد اما امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا این کار لغو شده است.

به گزارش تسنیم؛ هر سال پذیرش حضوری فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی از 28 اسفند آغاز می شد اما امسال برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این کار متوقف شده است البته پیش از این آموزش و پرورش نیز از لغو رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان که قرار بود از 9 اسفند آغاز شود، خبر داده بود.

قرار بود اسکان فرهنگیان در نوروز 99 در 11 هزار مدرسه با 108 هزار کلاس درس انجام شود که گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از لغو اسکان نوروزی در این مدارس خبر می دهد آن هم در راستای رعایت بهداشت و سلامت هموطنان به ویژه فرهنگیان برای مقابله با بیماری کرونا.

البته مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ادامه اسکان نوروزی در 398 مرکز رفاهی و خانه معلم خبر می دهد که این مراکز 14 هزار و 598 تختخواب دارند و روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.شرایط حاکم بر خانه‌های معلم همانند هتل‌های کشور است و اگر ستاد کشوری پیشگیری از کرونا درباره هتل‌ها هر تصمیمی اتخاذ کند در مراکز رفاهی آموزش و پرورش نیز اجرا می‌شود.

کریمی فر از فرهنگیان خواست که برای حفظ سلامت خود و سایر اعضای جامعه و قطع زنجیره انتقال کرونا در ایام نوروز در خانه بمانند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها