کد خبر : 39996

2 ماه سخت پیش روی استقلال است

2 ماه سخت پیش روی استقلال است

با سررسیدن ۴ شکایت خارجی آبی ها باشگاه در شروع سال ٩٩ دو ماه بسیار سخت را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، استقلالی ها تحت تاثیر شرایط سختی که در کشور حاکم است سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و انواع و اقسام مشکلات را به خود دیدند، از تغییر مدیرعامل تا جدایی سرمربی این تیم اما حالا شرایط آبی ها طوری است که به نظر مشکلات این باشگاه حداقل تا ٢ ماه اول سال ٩٩ ادامه خواهد داشت، جایی که مدیران باشگاه ناچار هستند بدهی های سنگین خارجی خود را پرداخت کنند.

اولین و سنگین ترین پرونده به وینفرد شفر بر می گردد، او بابت یک و سال و نیم حضور  در استقلال، آبی ها را محکوم به پرداخت ۵۵٠ هزار دلار کرده است. البته در این بین ٣٠٠ هزار دلار مربوط به دستمزد معوقه اش است و ٢۵٠ هزار دلار هم بابت قرارداد سال آخرش از آبی ها طلب کرده است. استقلال باید تا اوسط فروردین پول شفر را پرداخت کند تا کار به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آبی ها نکشد.

اما این تمام ماجرا نیست چرا که با رسیدن به اردیبشهت ماه موعد شکایت منشا، جپاروف و بویان از راه می رسد، سه بازیکنی که به ترتیب ۶٧، ٩٣ و ٢٩٣ هزار دلار استقلال را محکوم کرده اند و این کار باشگاه را برای پراخت مطالبات آنها بسیار سخت می کند.

با این شرایط استقلال با شروع سال جدید باید حدود ١ میلیون دلار بدهی خارجی پرداخت کند، مبلغی که در شرایط کنونی پرداخت آن برای آبی ها بسیار سخت خواهد بود.

همه این ها را بگذارید کنار پرداخت قرارداد بازیکنان فعلی و البته سه بازیکن خارجی استقلال تا متوجه شوید مدیران استقلال با شروع سال در چه وضعیت دشواری قرار خواهند داشت و آبی ها احتمالا برای فرار از این شرایط جهنمی نیاز به کمک هایی از خارج از باشگاه خواهند داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها