کد خبر : 39981

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس دست بردار نیست؛ دور جدید افشاگری!

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس دست بردار نیست؛ دور جدید افشاگری!

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت که هیات‌ مدیره این باشگاه نمی‌خواست سرخپوشان پایتخت با حضور او قهرمان شوند.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمدحسین انصاری فرد مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با بخش خبری شبکه سه سیما صحبت های جدید و عجیبی مطرح کرد. محمدحسن انصاری‌فرد درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در شرایطی به پرسپولیس آمدم که همه درآمدهای فصل، هزینه شده بود، شرایط اقتصادی خوب نبود و قرارداد بازیکنان پرداخت نشده بود. حکم‌های دادگاه‌ها به سمت باشگاه سرازیر می‌شد، اما با لطف خدا و دعای هواداران، در کمال آرامش موفق شدیم. همه اعضای هیئت‌مدیره مدعی مدیرعاملی بودند و صورت‌مان را با سیلی سرخ نگه می‌داشتیم.

او با بیان اینکه با حضور رسول‌پناه (رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست باشگاه) اختلاف در پرسپولیس بیشتر شد، خاطرنشان کرد: رسول‌پناه مستقیماً با وزیر ورزش در تماس بود و مدیرعاملی باشگاه معنا نداشت. متاسفانه دوست نداشتند که من موفق شوم و بسیار کارشکنی کردند. یکی از آنها، انتشار قرارداد بازیکنان بود. با این اتفاق، با بازیکنان وارد چالش زیادی شدیم و رسانه منتشرکننده قراردادها گفت که این اتفاق (انتشار توسط اعضای هیئت‌مدیره) انجام شده است. این اطلاعات را به وزیر ورزش گفتم که او پشت هیئت‌مدیره ایستاد.

او همچنین در خصوص جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: هواداران جدایی برانکو را از چشم هیئت‌مدیره دیدند و وزیر می‌خواست کسی را بیاورد که آنها آرام شوند. من هم به یک مهره برای این کار تبدیل شدم. در نشست آخر هیئت‌مدیره، وزیر ورزش گفت چرا من چهار ماه است که می‌گویم از برنکو شکایت کن و تو چنین کاری انجام نمی‌دهی. مگر چه پشت پرده‌ای وجود دارد؟! من چه پشت پرده‌ای می‌توانم داشته باشم؟ شما (سلطانی‌فر) یک ماه قبل گفتید با برانکو در کرواسی مذاکره کن تا او را به تیم ملی بیاوریم. گفتید اسپانسر شاکی است که مدیران با آنها همکاری نمی‌کنند، اما حسین قدوسی (مدیر پیشین روابط عمومی پرسپولیس) در حضور اسپانسر صحبت کرد و همه به او حق دادند. با این حال سلطانی‌فر گفت قدوسی باید برکنار شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها