کد خبر : 39949

سنگ تمام گذاشتن همبازی سابق برای مهدی طارمی

سنگ تمام گذاشتن همبازی سابق برای مهدی طارمی

سروش رفیعی در گفت‌وگو با یک روزنامه ورزشی پرتغال مهدی طارمی را بهترین مهاجم کنونی فوتبال ایران معرفی کرد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روزنامه Abola پرتغال، سروش رفیعی درباره درخشش مهدی طارمی، مهاجم تیم ریوآوه در لیگ برتر پرتغال گفت: مردم ایران از نمایش مهدی طارمی در فوتبال پرتغال شگفت‌زده شدند و از این موفقیت او در اروپا خیلی خوشحال هستند. اطمینان دارم که هواداران فوتبال پرتغال مهدی طارمی را با نمایش تکامل‌ یافته‌تری خواهند دید.

رفیعی افزود: مهدی طارمی اکنون بهترین مهاجم آسیا محسوب می‌شود و مسئله ارزشمند این بازیکن تجارب حرفه‌ای‌اش است. یک بازیکن کامل که به تنهایی می‌تواند روند بازی و نتیجه را تغییر دهد. هرچند واقعیت‌های باشگاه طارمی را خیلی خوب نمی‌شناسم اما او می‌تواند در بهترین تیم‌های فوتبال پرتغال بازی کند. با او صحبت می‌کنم و می‌دانم که از شرایط خود راضی است، البته می‌دانم که طارمی به دنبال چیزهای بیشتری است.

همبازی سابق طارمی ادامه داد: بدون شک مهدی طارمی بهترین مهاجم کنونی فوتبال ایران پس از زمان علی دایی است. البته نمی‌توانیم آنها را با هم مقایسه کنیم. علی دایی اعتیار زیادی در قاره آسیا دارد  و هنوز بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است،‌ هرچند خصوصیات مهدی طارمی نشان می‌دهند که او اکنون بهترین مهاجم ایران است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها